Deus
Legacy Member
hey,
ik heb deze mountainbike enkele weken geleden via een wedstrijd gewonnen. Hij is dus in nieuwstaat (nog nooit mee gereden fzo).
Aangezien ik niet echt een fietsliefhebber ben (en zkr geen mountainbiker) stel ik deze tekoop.
van de prijs hebk niet echt een idee maar doe maar een bodje.
De fiets heeft 24 versnellingen.
Foto's vind je hier:
http://users.skynet.be/fa371551/fiets.JPG
http://users.skynet.be/fa371551/frame.JPG
Deuske.
ik heb deze mountainbike enkele weken geleden via een wedstrijd gewonnen. Hij is dus in nieuwstaat (nog nooit mee gereden fzo).
Aangezien ik niet echt een fietsliefhebber ben (en zkr geen mountainbiker) stel ik deze tekoop.
van de prijs hebk niet echt een idee maar doe maar een bodje.
De fiets heeft 24 versnellingen.
Foto's vind je hier:
http://users.skynet.be/fa371551/fiets.JPG
http://users.skynet.be/fa371551/frame.JPG
Deuske.

