valdemaniak
Legacy Member
ik heb dus echt te veel cd's en heb van t weekend mijn kast eens uitgekuist.
nog geen lijst gemaakt maar ik zou van alles wat ik er heb uitgehaald ineens afwillen, en dat tegen een spotprijs (gewoon omdat ik geen goesting heb alles apart aan te bieden
)
soit, ik heb nog geen complete lijst gemaakt maar ik pols al even of er interesse is. Bekende die er tussen zitten zijn op eerste zicht 5tal albums van Nevermore, 3 van Nile, 2 van Blind Guardian, Scum van Napalm Death,...
ook een paar minder bekende pareltjes die ik ondertss dubbel heb op vinyl zoals Attacker - The Second Coming, kultitems zoals Hyksos en Motherlode, nieuwere heavy metal van bv Aftershock en Ritual Steel en Belgisch materiaal van Double Diamond, Crusader en Suhrim
de vinyls zijn From Enslavement to Obliteration van Napalm Death alsook hun Mentally Murdered 12" en nog een paar andere en 7" kes waar ik niet op kom op dit moment :doh:
soit, het gaat dus om een 50-tal items in goede conditie en ik bied die bak aan ter afhaling voor 100€. In de buurt van Antwerpen wil ik hem nog komen brengen ook.
laat weten als er interesse is
nog geen lijst gemaakt maar ik zou van alles wat ik er heb uitgehaald ineens afwillen, en dat tegen een spotprijs (gewoon omdat ik geen goesting heb alles apart aan te bieden
)soit, ik heb nog geen complete lijst gemaakt maar ik pols al even of er interesse is. Bekende die er tussen zitten zijn op eerste zicht 5tal albums van Nevermore, 3 van Nile, 2 van Blind Guardian, Scum van Napalm Death,...
ook een paar minder bekende pareltjes die ik ondertss dubbel heb op vinyl zoals Attacker - The Second Coming, kultitems zoals Hyksos en Motherlode, nieuwere heavy metal van bv Aftershock en Ritual Steel en Belgisch materiaal van Double Diamond, Crusader en Suhrim
de vinyls zijn From Enslavement to Obliteration van Napalm Death alsook hun Mentally Murdered 12" en nog een paar andere en 7" kes waar ik niet op kom op dit moment :doh:
soit, het gaat dus om een 50-tal items in goede conditie en ik bied die bak aan ter afhaling voor 100€. In de buurt van Antwerpen wil ik hem nog komen brengen ook.
laat weten als er interesse is

