Crovax
Legacy Member
Deze wagen is dus te koop. Deze wagen is als eerste ingeschreven op 02/2006 en is in prachtstaat. Wordt verkocht wegens firmawagen
Meer info op
http://users.telenet.be/VultureS/verkoop.jpg
Meer info op
http://users.telenet.be/VultureS/verkoop.jpg
