Archief - [TK] honda nsr / nsr onderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bodini

Legacy Member
Ik heb een nsr te koop staan. gekocht met het idee om volgend jaar 50cc wegraces te gaan rijden, maar ik heb de plaats nodig voor mijne moto.

Voor geintereseerden kan ik wel eens een foto nemen.
Zeg me maar waarvan

Dus hij is 100% volledig, 72cc ( 2500 km erop) met leovinci handmade uitlaat.
Motorisch in orde, goeie banden,..., maar de kabelboom is eraf ( zit er wel bij)
De cardenages mogen echter eens gespoten worden ( zitten nu niet op de brommer, worden wel bijgeleverd)
Papieren in orde
€ 220


Of onderdelen ( vanaf €5 )
Voorvork ( met tstuk): € 15
Voorwiel + schijfrem: € 15 ( met band)
Achterbrug met veer: € 15
Achterwiel + rem: € 15 ( met band)
Kaal motorblok: € 25
Zadel: € 10 ( klein scheurtje)
Tank: € 10
Stuur: € 5
Kabelboom: € 5
Leovinci handmade uitlaat: € 30
Cardenage-onderdelen ( onderste kuip is erbij, maar gescheurd) :€ 10
Kont € 10

Afhalen kan te Dendermonde, lokeren of Gent.
Levering tegen voorafbetaling van dieselkosten

Brutality

Legacy Member
Indien volledig in orde, en er dus mee kan gereden worden, al dan niet legaal.. Gelieve dan effe een foto te sturen naar [email protected]

Liefst meerdere foto's en gedetailleerde fotos.. Sterke interesse.

Bodini

Legacy Member
Vraagje van brutality is geen slechte vraag.
Hij vroeg of ik hem nog in orde wou zetten om hem dan te verkopen.

Als ik hem zo niet kan verkopen aan deze prijs, dan zet ik hem in een hangaar bij een kameraad. Maar voor het zelf te doen heb ik de plaats niet...
Anders graag, het zou me geld in mene zak schelen ook :)

Bodini

Legacy Member
Nope, gans de electriciteit is eraf.
Het is er wel allemaal bij, mét batterij

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Vriend bekijkt vandaag de foto's , kzal iets laten weten prolly doet hij een bod.

Bodini

Legacy Member
is goed.

nog even voor de duidelijkheid:
De nsr op de foto is een volledige en wordt niet geslacht.

Ik heb nog een volledige nsr op frame en cylinder na liggen, een bod op de 2 samen is altijd welkom

Steven

Brutality

Legacy Member
Dus het enige da er nog moe gebeuren is kabelboom erop en fichkes aan sluite? Dan gaat hij weer goed tekeer?


Vorige topsnelheid?

Hoe snel kunt u leveren in Steenokkerzeel, en voor hoeveel in totaal?

mOnKeYbUtt

Legacy Member
Hmzz & bodini gelieve nie direct te sluiten als iemand bod doet thx!

Bodini

Legacy Member
Ik zal es kort de voorhistorie uitleggen.
Kerel waarvan ik hem gekocht heb, heeft een 125cc gekocht.
Toen wou hij de nsr nog nie wegdoen, maar hij wou hem volledig "restaureren".
Paar maanden daarvoor had hij zelfs nog een nieuwe cylinder gestoken.

Naarmate dat de tijd passeerde, bleef de nsr staan en hij heeft hem aan mij verkocht voor de plaats (alleen wonen enz)

Ik kan alleen maar zeggen dat het blok niet vast zit en degelijke compressie maakt. Dus als de electriciteit tegoei gedaan wordt, moet hij draaien.

Als iemand 220 biedt, is meteen de meeneem, gaat hij wel weg.
Dat is dus voor alleen de nsr, zonder de extra nsr voor onderdelen.
De 2 samen mogen weg voor € 270.

Eerst komen bezichtigen staat altijd vrij, liefst zelfs.

@ Brutality: check pm

Bodini

Legacy Member
up!
Wie voor zondag komt afhalen, krijgt beide mee voor 250 euro
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan