Zilla
Legacy Member
te koop :
home trainer reebok
is al enkele jaren oud, enkel gebruikt geweest in de winter wanneer het te koud was om buiten te gaan lopen (ligt wat stof op zoals ge op foto's kunt zien
)
werkt nog perfect, distance, time, calories and heart rate measurement, 3 programma's
doos en boekje nog aanwezig
zie foto's voor details
http://img150.imageshack.us/img150/6307/picture002ln2.jpg
http://img150.imageshack.us/img150/6160/picture001te7.jpg
http://img150.imageshack.us/img150/9585/picture003hl4.jpg
ik weet niet goed wat te vragen, bied maar iets, we zien wel
home trainer reebok
is al enkele jaren oud, enkel gebruikt geweest in de winter wanneer het te koud was om buiten te gaan lopen (ligt wat stof op zoals ge op foto's kunt zien
)werkt nog perfect, distance, time, calories and heart rate measurement, 3 programma's
doos en boekje nog aanwezig
zie foto's voor details
http://img150.imageshack.us/img150/6307/picture002ln2.jpg
http://img150.imageshack.us/img150/6160/picture001te7.jpg
http://img150.imageshack.us/img150/9585/picture003hl4.jpg
ik weet niet goed wat te vragen, bied maar iets, we zien wel