Voor mensen zoals gerdcornelis die wellicht graag voor anderen het boek willen verpesten... Tja - op wikipedia vind je een samenvatting van de plot. Wel zielig... wat heb je eraan als je niets van de verhalen kent?
@Spectre: ik zou liever boden excl zien, want ik verkies afhaling als dat kan en de verzending zal wellicht 2,60 euro plus de prijs van de envelop bedragen, en ik vind het nogal bizar dat het boek (is dus echt in absolute nieuwstaat) na nog geen 24 uur al 8 euro minder waard zou zijn!
Ik zou graag 14 euro excl krijgen... en afhalen krijgt uiteraard voorrang op verzenden!