Archief - [TK] Hamster gerief: kooien + buizen systemen + extra's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DreamWearl

Legacy Member
Wegens het overlijden van m'n hamster.
verkoop ik de kooi & alles wat erbij zit.

prijs otk.

Het is een heleboel, wat zit erbij:

Foto1:

rechts boven naar onder:
- 1 x loopbol voor hamster
- 7 x groot recht stuk
- 1 x bocht 90° met penthouse

midden boven naar onder:
- 1 x huis met rad met verschillende buis in/uit gangen
- 5 x bocht 90°
- 3 x T-stukken
- 1 x bocht 90° met stussenstuk

links boven naar onder:
- 1 x huisje voor in kooi
- 1 x voederbak aansluitbaar op buizen
- 1 x blauw stop voor buis
- 3 x 90° buis met 1 x 90° buis met tussen stuk in cirkel
- 2 x klein recht stuk
- 2 x 90° buis
- 6 x hulpstukken voor buizen
- 1 x rood voederbak
- 3 x buizen stop (2x groen, 1x blauw)
- 2x kubus connectie stuk

Foto 2:
- tralis kooi met 2 verdiepen en rad
(hierin kan je met de buizen connecties maken naar elkaar,
er zijn ook gaten om buizen langs buiten te bevestigen)

Foto 3:
- detail inzoom van foto 1

Foto 4:
- detail inzoom van foto 1

Foto 5:

rechts van boven naar onder:
- 1 x Ferplast kooi met 4 in/uitgangen voor buizen
- 2 x kubus met deksel met 3 in/uitgangen voor buizen
- 1 x huisje voor in kooi

midden van boven naar onder:
- 1 x laberatorium ( 3 in/uitgangen) met deksel bovenaan
- 4 x stop voor buizen
- 10 x recht stuk halve buis
- 15 x verbindingstuk rood & blauw

links van boven naar onder:
- 1 x rad met trap en tunnel
- 1 x eetbakje blauw
- 1 x houten brug met tunnel

Foto 6:
- detail van foto 5.

Foto 7:
- detail van foto 5.


ik verkoop ofwel:

- alles samen : richtprijs €80
- alles van foto 1,2,3,4 samen : richtprijs €60
- alles van foto 5,6,7 samen : richtprijs €40
- loopbal van foto 1: richtprijs €5

nieuwprijs van alles samen ligt om en bij de €200,
exacte prijs ken ik niet meer...

contacteer me gerust via mail met vragen of voorstellen.

altijd exclusief bieden aub.
staat ook op andere fora's.

grtz


Joeri.


F1= http://img.2dehands.be/f/normal/31081475-bol-kooi-en-buizensystemen-voor-hamster.jpg
F2 = http://img.2dehands.be/f/normal/31081475_1-bol-kooi-en-buizensystemen-voor-hamster.jpg
F3 = http://img.2dehands.be/f/normal/31081475_2-bol-kooi-en-buizensystemen-voor-hamster.jpg
F4 = http://img.2dehands.be/f/normal/31081475_3-bol-kooi-en-buizensystemen-voor-hamster.jpg
F5 = http://img.2dehands.be/f/normal/31081475_4-bol-kooi-en-buizensystemen-voor-hamster.jpg
F6 = http://img.2dehands.be/f/normal/31081475_5-bol-kooi-en-buizensystemen-voor-hamster.jpg
F7 = http://img.2dehands.be/f/normal/31081475_6-bol-kooi-en-buizensystemen-voor-hamster.jpg

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ocharme, sorry van uw hamster.

Ik zie da zwaar zitten, want ik heb gisteren de schattigste hamsterfamilie gezien in de dierenwinkel. (Wij hebben al 2hamsters maar die staan bij mijn vriend en kzou toch wel is mijn eigen hamsters hebben. :p)

Een vraagje :) hoe zit da met die buizen enzo? Gaan die in elke andere kooi of alleen kooien die zulke gaten hebben? (Da hebk nooit gesnapt) Want wij hebben dus al 2 koten en zouden da ook graag uitbouwen.

Indien snelle afhandeling (vandaag of morgen, moet die beestjes nog kunnen gaan halen voor ze weg zijn), levering tot antwerpen stad en (een 'juist') antwoord op mijn vraag, wil ik da wel allemaal kopen :) (Prijs zien we dan nog)

DreamWearl

Legacy Member
ge hebt pm met m'n email/msn,
maar ik ga hier ook antw voor iedereen

ivm buizen bij mij:

foto 1234 past in elkaar zonder problemen (ook al zijn het 2 versch type buize)
foto 567 past in elkaar zonder problemen

je kan de 2 (1234 & 567) ook in elkaar steken, mits 2 sluitingen (1 van elk type) aan elkaar te zetten, dit is niet "enorm" stevig,
maar moest je de 2 sluitingen aan elkaar lijmen dan is dat wel stevig.

bij mij thuis hingen ze altijd in elkaar als 1 groot systeem.
en af en toe (lees om de week , en meestal door er zelf tegen te duwe)
schoot dat eens los.

dus als je daar zekerheid wilt kan je deze aan elkaar lijmen op de sluiting,
en zodoende 1 groot systeem maken.
dat hangt ook af hoe je alles opsteld natuurlijk en waar dat je die overgang maakt...

elk appart is natuurlijk allemaal perfect aansluitbaar aan elkaar,
zonder lijm of dergerlijke...

in het algemeen:
volgens het boekje past elk type enkel en alleen maar in zelfde type,
ervaring leerd me dat daar gerust een mauw aan te passen is :-)

indien nog vragen... stel gerust. (hier of msn/pm)

levering is afh van waar/wanneer enz,
en natuurlijk mits vergoeding van verbruik (prijs staat niet laag tegenwoordig)
afhalen is ook mogelijk.
(is niet zo ver van A12)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Na een heel lang en degoutant telefoon gesprek moet ik dus concluderen dat ik het ni kan nemen. Sorry.

DreamWearl

Legacy Member
SweetEmmaRose zei:
Na een heel lang en degoutant telefoon gesprek moet ik dus concluderen dat ik het ni kan nemen. Sorry.

for the record,
da gesprek was niet met mij...

ontopic: dus nog altijd alles tekoop :)

DreamWearl

Legacy Member
up 1/3

't is nog altijd tekoop, appart of allemaal samen...
ge laat maar iets weten :)

DreamWearl

Legacy Member
SyRuS.be zei:
geef me prijs incl :)

- het lab
- 1 stop
- 1 kort stuk buis
- 3 ringen voor bevestigen

je gebruikt de stop van waar je het op aansluit, om het 3de gat te sluiten.

nieuwprijs is iets van €20 a €25 (afh weer je't koopt)

had er graag €13 exclusief van

verzending met post:
Tot 2 kg € 4,30 1 binnenlandse Kilopostzegel
Postpac:
L 310 x 220 x 98 € 1,45
XL 385 x 290 x 135 € 1,65

het is ofwel een L of XL pak, moet ik eens zien...

€ 4,30 + € 1,45 = € 5,75 voor verzending

waarom postpack: is toch iets fragiel, en kartonnen dozen heb ik niet thuis...

€13 + €5,75 = € 18,75

altijd ook af te halen in Asse of Dendermonde.

DreamWearl

Legacy Member
ik heb een bod via 2dehands (mail via ginder) van €50 op

- alles van foto 1234
- het lab van foto 567

afspreken in't zuid station (waar ik ook werk in de buurd)

indien geen beter bod heb voor vanavond 20u. zal ik dit hoogst waarschijnlijk aannemen.

DreamWearl

Legacy Member
update: nog te koop:

Foto 5:

rechts van boven naar onder:
- 1 x Ferplast kooi met 4 in/uitgangen voor buizen
- 2 x kubus met deksel met 3 in/uitgangen voor buizen
- 1 x huisje voor in kooi

midden van boven naar onder:
- 3 x stop voor buizen
- 8 x recht stuk halve buis
- 12 x verbindingstuk rood & blauw

links van boven naar onder:
- 1 x rad met trap en tunnel
- 1 x eetbakje blauw
- 1 x houten brug met tunnel

meeneemprijs: 25€

(alles van foto 567 dus zonder het lab)

SyRuS.be

Legacy Member
DreamWearl zei:
update: nog te koop:

Foto 5:

rechts van boven naar onder:
- 1 x Ferplast kooi met 4 in/uitgangen voor buizen
- 2 x kubus met deksel met 3 in/uitgangen voor buizen
- 1 x huisje voor in kooi

midden van boven naar onder:
- 3 x stop voor buizen
- 8 x recht stuk halve buis
- 12 x verbindingstuk rood & blauw

links van boven naar onder:
- 1 x rad met trap en tunnel
- 1 x eetbakje blauw
- 1 x houten brug met tunnel

meeneemprijs: 25€

(alles van foto 567 dus zonder het lab)

20 euro afgehaald :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan