Sabe
Legacy Member
Heb jaren geleden veel moeite gedaan om edelstenen, kristallen, en steensoorten te verzamelen. (een deel is al weg)
Ik doe alles weg voor 75 euro ... (dit is een buitenkansje)
hier enkele fotos:
http://klips.be/sabe/verkoop/
het zijn toch een helehoop stenen.
enkel afhalen, opsturen is te absurd
Ik doe alles weg voor 75 euro ... (dit is een buitenkansje)
hier enkele fotos:
http://klips.be/sabe/verkoop/
het zijn toch een helehoop stenen.
enkel afhalen, opsturen is te absurd

