Archief - [TK] Geschenkbon mediamarkt €25,40

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cycloon

Legacy Member
Ik ben gisteren in mediamarkt wat gaan kopen, maar blijkbaar had ik het verkeerde mee en ben ik dus 's avonds teruggeweest en heb m'n geld terug gehad in de vorm van een geschenkbon. Nu ga ik zelden (eigelijk nooit) naar mediamarkt en zou er dus vanaf willen. Ik ben niet gehaast om het te verkopen en zou dus graag €25 terug zien :) Verzendingskosten neem ik op mezelf ;)

Dus mocht er iemand toch van plan zijn om de komende dagen/weken/maanden daar wat te gaan kopen dan zou je me een groot plezier kunnen doen :applause:

Er staat geen naam op de bon, en het blijft 5 jaar geldig, dus daar is niet direct een probleem mee :)

XYRIS

Legacy Member
Best nog is weer gaan en ben zeker dat je in een mediamarkt
altijd wat vind dat je leuk vind... want je gaat dat hier met 5€
verlies verkopen me dunkt...

Cycloon

Legacy Member
Mja ik kan maar proberen om het te verkopen :) Over het algemeen ga ik altijd naar goedkopere winkels voor multimedia e.d. Maar als er niemand zin heeft om het over te kopen dan zal ik er idd iets mee gaan kopen ;) Het is maar als dit hier langer dan een paar maand ligt dat ik het gegarandeert vergeet en kwijtgeraak :D

Lothar1987

Legacy Member
als ge het te weinig vindt moogt ge het gerust zeggen hoor ;) (free up)

DrWho

Legacy Member
Cyc1oon zei:
Mja ik kan maar proberen om het te verkopen :) Over het algemeen ga ik altijd naar goedkopere winkels voor multimedia e.d. Maar als er niemand zin heeft om het over te kopen dan zal ik er idd iets mee gaan kopen ;) Het is maar als dit hier langer dan een paar maand ligt dat ik het gegarandeert vergeet en kwijtgeraak :D

Sorry voor het off-topic, maar "naar goedkopere winkels voor multimedia e.d." gaan, geef daar dan eens een voorbeeld van? MM is voor zover ik weet een prijzenkraker op vlak van multimedia e.d....in de meeste gevallen. :unsure:

sukkeltje456n2

Legacy Member
inderdaad.

mediamarkt is de goedkoopste die ik ken (echte winkel dan toch, webwinkels niet meegerekend)

Cycloon

Legacy Member
Lothar1987 zei:
als ge het te weinig vindt moogt ge het gerust zeggen hoor ;) (free up)

Ja, ik vind het te weinig, het moet niet snel weg dus ik verkoop daarom niet met verlies :)

Voor de mensen hierboven, hier in de gemeente is er een dvd/game winkel die 10% goedkoper verkoopt dan de recommended retail price :D

sukkeltje456n2

Legacy Member
hehe lol

waar ligt melle erges?

offtopic: cyc1oon: is het toevallig da ik derjust iemand op war rock gezien heb me just dezelfde nick as gij of heb ik u de gansen tijd zitte te pwnen? xD

Cycloon

Legacy Member
Ik speel geen war rock, en normaal schrijf ik mijn nick met een l en niet met een 1 :p

En melle ligt naast gent :) (meeste games zijn wel enkel via bestelling te verkrijgen, meestal niet op stock)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan