Cycloon
Legacy Member
Ik ben gisteren in mediamarkt wat gaan kopen, maar blijkbaar had ik het verkeerde mee en ben ik dus 's avonds teruggeweest en heb m'n geld terug gehad in de vorm van een geschenkbon. Nu ga ik zelden (eigelijk nooit) naar mediamarkt en zou er dus vanaf willen. Ik ben niet gehaast om het te verkopen en zou dus graag €25 terug zien
Verzendingskosten neem ik op mezelf 
Dus mocht er iemand toch van plan zijn om de komende dagen/weken/maanden daar wat te gaan kopen dan zou je me een groot plezier kunnen doen :applause:
Er staat geen naam op de bon, en het blijft 5 jaar geldig, dus daar is niet direct een probleem mee
Verzendingskosten neem ik op mezelf 
Dus mocht er iemand toch van plan zijn om de komende dagen/weken/maanden daar wat te gaan kopen dan zou je me een groot plezier kunnen doen :applause:
Er staat geen naam op de bon, en het blijft 5 jaar geldig, dus daar is niet direct een probleem mee



