Archief - TK GameForce ticket Zondag 05/10/2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Koelen3

Legacy Member
Te koop bied ik mijn ticket voor Gameforce.
Het ticket is enkel en alleen geldig op Zondag 5 Oktober 2014
Zat bij mijn bestelling bij gamegear.be maar kan zelf helaas niet gaan.
Nieuwprijs van het ticket is 10€

Openingsuren : 10:00 - 18:00
Adres : Waagnatie, Rijnkaai 150, 2000 Antwerpen
Website : gameforce.be

Prijs : ovt
Ophalen in Mortsel of Antwerpen

Koelen3

Legacy Member
Ik vind 5€ eerder aan de lage kant.
Wat dacht je van 7.5€

grafzerkpisser

Legacy Member
Nope sorry, 5€ is maximum bod want ik weet zelf nog niet 100% zeker dat ik ga gaan. Je ziet maar. Mocht je het niet kwijtgeraken mag je mij altijd een PM sturen

Koelen3

Legacy Member
Ik aprecieer je eerlijkheid.
Ik zal zeker een PM sturen als ik het niet verkocht krijg ;)

Koelen3

Legacy Member
grafzerkpisser zei:
Nope sorry, 5€ is maximum bod want ik weet zelf nog niet 100% zeker dat ik ga gaan. Je ziet maar. Mocht je het niet kwijtgeraken mag je mij altijd een PM sturen

Als je wilt kan ik voor 5€ wel akkoord gaan

Soulreaver

Legacy Member
Is dit digitaal door te sturen of een "echt" ticket?
Het is wat te ver om te komen halen bij u ...
Anders wel interesse.

Koelen3

Legacy Member
De post, Kiala ofzo, maakt mij niet uit hoor.
Maar dan moeten er wel extra kosten aangerekend worden

Soulreaver

Legacy Member
Zal toch heel goedkoop zijn is maar in een gewone briefomslag te steken.
Enkel een zegeltje dus.

Enige punt wel, wil je al versturen voor het geld er is aangezien je nog geen Itrader hebt?
Dan kunnen we wel degelijk iets overeen komen.

Soulreaver

Legacy Member
Indien akkoord "ik betaal je zegel trouwens nog wel ;-)"

Graag snel antwoord, anders koop ik morgen online tickets want de datum komt zeer dichtbij.

Koelen3

Legacy Member
Is goed voor mij, Kiala dan eventueel? Kan ik het morgenvroeg posten.

Soulreaver

Legacy Member
Aangezien de tickets toch dringend aan het worden zijn wacht ik nog op antwoord tot 22:30.

Soulreaver

Legacy Member
In PM probleem met verzending. En tijd verstreken helaas.
Ik riskeer het niet meer te wachten. Mijn maten hebben hun kaarten ook vandaag al besteld.
Ik bestel het wel online.

Koelen3

Legacy Member
Ticket is dus nog steeds te koop, sorry voor de late respons, Soulreaver.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan