MK_Jackbauer
Legacy Member
yo everybody
ik verkoop mijn Festina horloge . ik heb deze gekregen 2 jaar geleden als een cadeau .
Ik heb deze gedragen voor een maandje of 2 en vanaf toen deze in goede staat opgeborgen . ik verkoop deze omdat ik een Spec Ops Black Hawk horloge heb gekocht en omdat ik de festina niet meer gebruik verkoop ik hem
-Aankoopprijs 225€
Bieden vanaf 90€
http://img186.imageshack.us/img186/750/1000037fp6.jpg
http://img179.imageshack.us/img179/8429/1000038mx2.jpg
ik verkoop mijn Festina horloge . ik heb deze gekregen 2 jaar geleden als een cadeau .
Ik heb deze gedragen voor een maandje of 2 en vanaf toen deze in goede staat opgeborgen . ik verkoop deze omdat ik een Spec Ops Black Hawk horloge heb gekocht en omdat ik de festina niet meer gebruik verkoop ik hem
-Aankoopprijs 225€
Bieden vanaf 90€
http://img186.imageshack.us/img186/750/1000037fp6.jpg
http://img179.imageshack.us/img179/8429/1000038mx2.jpg