Archief - [TK] Electrische gitaar, versterker en pedaal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ramsez

Legacy Member
zoals in de titel vermeld verkoop ik dus mijn electrische gitaar en alles erop en eraan omdat ik ze niet meer gebruik en in de weg staat.

Gitaar:
merk: Stagg
kleur: rood

Versterker:
merk: Carlsbro
vermogen: 35W
kleur: zwart

Metalzone pedaal:
merk: Boss
kleur: zwart
geleverd zonder adapter

extra's:
- gitaarstand
- plectrums
- kabels 1x 6m
1x 2m
- 2x gitaarriem
- stemkastje

Foto's:
http://img119.imageshack.us/img119/7750/hpim0081um8.jpg
http://img220.imageshack.us/img220/3324/hpim0082cf2.jpg

meeneemprijs: 250 euro

ik behoud mij het recht ...

Ramsez

Legacy Member
Versterker is verkocht

voor de rest mag je op de gitaar en het pedaal bieden
De extra's zitten bij de gitaar.

+ prijsverlaging: 150euro voor gitaar (+ extra's) en pedaal

Spector

Legacy Member
Heb interesse in het gitaar steuntje.
Is het ook geschikt om een akoestische gitaar erin te plaatsen?

HighWire

Legacy Member
Spector zei:
Heb interesse in het gitaar steuntje.
Is het ook geschikt om een akoestische gitaar erin te plaatsen?

Om ff op jouw vraag te antwoorden:

Kheb ongeveer dezelfde steun en daar past zonder problemen een akoestische gitaar op (kan je zien op de foto ook, die steuntjes onderaan steken een heel deel uit, imho meer als genoeg voor een akoestische :p)

Spector

Legacy Member
Zat te denken aan dikte...een akoestische is een stukje dikken als die er door het evenwicht niet naar voor zou hellen en omvallen! Maar als dat erop past €10excl voor het steuntje

Sick`

Legacy Member
moeste et apart verkopen, 20 euro op het pedaaltje, als dat niet genoeg is, zeg me u startprijs :)

Ramsez

Legacy Member
Sick` zei:
moeste et apart verkopen, 20 euro op het pedaaltje, als dat niet genoeg is, zeg me u startprijs :)

pedaal heeft me vorig jaar nieuw 120euro gekost :)
ik dacht eerder aan iets van een 60 euro


Spector zei:
Zat te denken aan dikte...een akoestische is een stukje dikken als die er door het evenwicht niet naar voor zou hellen en omvallen! Maar als dat erop past €10excl voor het steuntje

het is eveneens in hoogte verstelbaar
=> bod genoteerd van 10euro excl.

Ramsez

Legacy Member
pfft zijn er stuk of 20

Is de moeite ni van ze apart te verkopen!! nieuw kosten die 0.5euro 't stuk dus echt ni de moeite

kgeef ze gratis bij de gitaar

Foirzie

Legacy Member
Jammer, ik weet dat een plectrum nieuw 0.5 euro kost, maar ik speel de mijne altijd rap kapot, door teveel picksliden ed.

HighWire

Legacy Member
Spector zei:
Zat te denken aan dikte...een akoestische is een stukje dikken als die er door het evenwicht niet naar voor zou hellen en omvallen! Maar als dat erop past €10excl voor het steuntje

Een akoestische weegt over het algemeen minder als een elektrische dus dat zou geen probleem mogen geven, en normaal zit er vanboven op de steun ook een rubber voor het vallen tegen te gaan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan