HoAxKe
Legacy Member
Ik heb hier in m'n kast nog 55 DVD-doosjes staan. Indien iemand hier nog iets mee kan doen mag je ze gerust komen halen. Ik zou toch nog graag een 5 cent per doosje krijgen.
Je kan ze natuurlijk ook per 10 of per 5 kopen. Liefst niet per stuk.
Ze moeten echt weg, dus wees er snel bij.
Je kan ze natuurlijk ook per 10 of per 5 kopen. Liefst niet per stuk.
Ze moeten echt weg, dus wees er snel bij.
Ik wil ze gerust allemaal..

