Archief - TK: Daglenzen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThunderHorn

Legacy Member
Beste 9livers,

Hopelijk mag dit verkocht worden?

Ik heb hier een groot aantal daglenzen van Focus Dailies.

Allerhande sterktes (tussen -4.5 en + 3.5).
Vooral -2.5, -2.75, -3.5, -3.75

50cent/stuk.
Winkelwaarde: 80cent/stuk.

Houdbaarheidsdatum varieert tussen april 2008 en januari 2011.

Greetz

TeQniK

Legacy Member
ik denk niet dat iemand dit zal willen kopen...als je weet dat dit gratis te verkrijgen is in de winkels...

TeQniK

Legacy Member
nja overal waar ik kom, en ik heb lenzen nodig, ik vrager in de winkel en kkrijg ze gratis mee...

want de daglenzen willen ze afschaffen, vandaar dat ze zo snel mogelijk over de toonbank moeten..

ThunderHorn

Legacy Member
Ah, hier was ik niet van op de hoogte.

Nuja, voor wie lenzen wil proberen is dit wel een mooie kans.

Raukaris

Legacy Member
TeQniK zei:
want de daglenzen willen ze afschaffen, vandaar dat ze zo snel mogelijk over de toonbank moeten..

lol?

bron? ik gebruik al meer dan een jaar daglenzen en die zijn niet gratis zulle :p

nOOb 001

Legacy Member
ik heb ook daglenzen gebruikt, en zou er hier wat aanschaffen moest mijn sterkte ertussen zitten
-1.25 en -2

ik draag deze in combinatie met maandlenzen, voor mijn sport (kajak, als ik op rivier ga, draag ik daglenzen, omdat je door de spatten van de golven je lenzen wel eens kan kwijtspelen) dus ik hoop dat ze die niet gaan afschaffen

TeQniK

Legacy Member
Raukaris zei:
lol?

bron? ik gebruik al meer dan een jaar daglenzen en die zijn niet gratis zulle :p

ja sorry :) bron kan ik nu niet zoeken, enkele weken geleden is dit in de krant geweest:$

ja i know ik ben een krant nerd :p *lol*

ThunderHorn

Legacy Member
-2 heb ik wel een paar van.

Zou eens moeten checken hoeveel juist.

nOOb 001

Legacy Member
ja maar zonder -1.25 ben ik er niks mee
en ik wil van beide sterktes evenveel (ben nogal weinig met lenzen voor 1 kant :D)

SpYdR0

Legacy Member
heb je er van -3.25 ? zo niet heb ik misschien interesse in een aantal -3.50 om te proberen

piedp

Legacy Member
TeQniK zei:
nja overal waar ik kom, en ik heb lenzen nodig, ik vrager in de winkel en kkrijg ze gratis mee...

want de daglenzen willen ze afschaffen, vandaar dat ze zo snel mogelijk over de toonbank moeten..

hallo,
hier de zoon van een opticien.
Even ons vader geraadpleegd en die viel toch uit de lucht hoor. Daglenzen worden helemaal niet afgeschaft, dit is echt onzin.
Hetgeen jij gaat vragen in de winkels zijn proeflenzen, en bedoelt om de mensen kennis te laten maken met het gebruik van lenzen, om ze daarna te kunnen verkopen.
Zie het als een service van de winkel die je een testpak geeft. Maar je hebt natuurlijk van die mensen die alle winkels afschuimen en vragen of ze geen proeflenzen kunnen krijgen om zo zelf geen lenzen te moeten kopen...

Ik weet niet of de threadstarter het over echte lenzen heeft, of over proeflenzen, want proeflenzen mogen niet verkocht worden (aangezien je ze gratis krijgt) dit staat ook op verpakking vermeld...

SpYdR0

Legacy Member
in dat geval wil ik ook graag weten of het hier over proeflenzen gaat :p
anders kan ik evengoed eens hier gaan horen voor zo'n testpaket en dan daar kopen.

ThunderHorn

Legacy Member
Inderdaad, staat op dat ze niet mogen verkocht worden.
Op sommige dan toch.

Jammer maar helaas, dan ben ik in het zak gezet.
Heb ze zelf van iemand in een groot pakket gekocht.

Thread mag dus sluiten :s

TeQniK

Legacy Member
piedp zei:
hallo,
hier de zoon van een opticien.
Even ons vader geraadpleegd en die viel toch uit de lucht hoor. Daglenzen worden helemaal niet afgeschaft, dit is echt onzin.
Hetgeen jij gaat vragen in de winkels zijn proeflenzen, en bedoelt om de mensen kennis te laten maken met het gebruik van lenzen, om ze daarna te kunnen verkopen.
Zie het als een service van de winkel die je een testpak geeft. Maar je hebt natuurlijk van die mensen die alle winkels afschuimen en vragen of ze geen proeflenzen kunnen krijgen om zo zelf geen lenzen te moeten kopen...

Ik weet niet of de threadstarter het over echte lenzen heeft, of over proeflenzen, want proeflenzen mogen niet verkocht worden (aangezien je ze gratis krijgt) dit staat ook op verpakking vermeld...

hey!
ah zo zit dat! Dan heb ik het helemaal verkeerd begrepen :$

sorry daarvoor!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan