XYRIS
Legacy Member
Hallo,
verkoop deze copier die ik mijn vader me gegeven heeft
met de verhuis van zijn bureau en die al hele tijd niet meer gebruikt werd.
Het is een vrij oude copier & fax toestel maar doet zijn werk nog PRIMA!
Ik heb volledig getest op kopieren & faxen je op de foto's kan zien.
Het is een Kyocera/Mita TC-650
- Toestel: http://users.telenet.be/XYRIS/Copier & fax/Copier1.JPG
- Werking: http://users.telenet.be/XYRIS/Copier & fax/Copier2.JPG
- Resultaat: http://users.telenet.be/XYRIS/Copier & fax/Copier3.JPG
- Fax!: http://users.telenet.be/XYRIS/Copier & fax/Copier4.JPG
Geen idee van toner niveau... hoe controleer je dat als dat kan?
+ Je krijgt dus stroomkabel + kabeltje voor de fax erbij
verkoop deze copier die ik mijn vader me gegeven heeft
met de verhuis van zijn bureau en die al hele tijd niet meer gebruikt werd.
Het is een vrij oude copier & fax toestel maar doet zijn werk nog PRIMA!
Ik heb volledig getest op kopieren & faxen je op de foto's kan zien.
Het is een Kyocera/Mita TC-650
- Toestel: http://users.telenet.be/XYRIS/Copier & fax/Copier1.JPG
- Werking: http://users.telenet.be/XYRIS/Copier & fax/Copier2.JPG
- Resultaat: http://users.telenet.be/XYRIS/Copier & fax/Copier3.JPG
- Fax!: http://users.telenet.be/XYRIS/Copier & fax/Copier4.JPG
Geen idee van toner niveau... hoe controleer je dat als dat kan?
+ Je krijgt dus stroomkabel + kabeltje voor de fax erbij