[-AoLP-]Linkin
Legacy Member
een bogey versterker te koop.
Perfect in staat, gewoon wat stof erop.
Is bijna gloednieuw, ik heb het gekocht, maar ik gebruik het niet zo vaak.
Het is een versterker voor een elektrische gitaar.
Dit staat er vanachter op.
Model: ML-20
Power: 230V~, 19W, 50Hz
Speaker rating: 20W 8 ohm
Koste me in de tijd 80 euro.
Bied maar.
Het is deze dus.
http://www.mainmusic.nl/cms/lang/nl...kers/Bogey/Gitaarversterker_BOGEY_20_watt.htm
Ik heb dan ook nog een Boston distortion pedal.
Ik heb het nooit gebruikt.
1 keer getest met batterij, maar ik gebruik het niet omdat ik geen adapter heb.
Dit mag ook weg
Het is deze dus:
http://filters.muziq.be/model/boston/100/ds100
http://www.spelektroniikka.fi/kuvat/DS-100a.jpeg
Is aangekocht geweest in de filipijnen omdat mijn ma daar op reis was.
Bieden maar
Perfect in staat, gewoon wat stof erop.
Is bijna gloednieuw, ik heb het gekocht, maar ik gebruik het niet zo vaak.
Het is een versterker voor een elektrische gitaar.
Dit staat er vanachter op.
Model: ML-20
Power: 230V~, 19W, 50Hz
Speaker rating: 20W 8 ohm
Koste me in de tijd 80 euro.
Bied maar.
Het is deze dus.
http://www.mainmusic.nl/cms/lang/nl...kers/Bogey/Gitaarversterker_BOGEY_20_watt.htm
Ik heb dan ook nog een Boston distortion pedal.
Ik heb het nooit gebruikt.
1 keer getest met batterij, maar ik gebruik het niet omdat ik geen adapter heb.
Dit mag ook weg
Het is deze dus:
http://filters.muziq.be/model/boston/100/ds100
http://www.spelektroniikka.fi/kuvat/DS-100a.jpeg
Is aangekocht geweest in de filipijnen omdat mijn ma daar op reis was.
Bieden maar