Archief - [TK] BMW E92 335d coupé

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Babs

Legacy Member
Door de komst van een firma wagen en een andere funcar gaat mijn 335d de deur uit. De wagen heeft 34.000km en goed verzorgd geweest. Ingeschreven in mei 2007. Particuliere wagen.

Buitenkleur: Spacegrau metallic
Binnenkleur: Leder dakota Sattelbraun
Interieurlijsten: Geborsteld aluminium

Kleur: Saphirschwarz
Bekleding: Leder Dakota Schwarz
Decoratieve Lijst: Geslepen Aluminium

Standaard:
- Steptronic
- Lederen interieur
- Alarminstallatie
- Elektrische zetels (+ geheugen)
- Sportzetels vooraan
- Mistlampen vooraan
- Bi-Xenon
- Elektronisch gestuurde airco
- Cruise control met remfunctie
- Lichtpakket
- M Sportophanging

Opties:
- Zonder monogram
- Comforttoegang
- Centrale armsteun vooraan (2-delig)
- Automatische dimmende buiten- en binnenspiegels
- Elektrische lendensteunen vooraan
- Opbergpakket
- Verwarmde zetels vooraan
- Park Distance Control
- Regensensor en lichtsensor
- Adaptive Headlights
- Navigatiesysteem Professional
- Voice Control
- GSM Bleutooth
- HiFi Professional LOGIC7
- 6FL USB Interface

M Sportpakket
- M Aerodynamische kit
- Hemelbekleding in Anthrazit
- M Sportstuurwiel
- Decoratieve lijsten geslepen aluminium
- Shadowline hoogglanzend
- Deurdrempels met M logo
- M voetsteun

- Multifunctioneel M sportstuur met schakelpaddles
- M 19" lichtmetalen velgen, dubbelspaak 225M

- Protech behandeling op lak en velgen

Vraagprijs: €50000

Catscratch

Legacy Member
Die eerste post moest dus op mijne naam staan ;)

Foto's: http://www.mirrorshades.be/335d/

Mijne firmawagen wordt een BMW 118d en de vervanger van de deze wordt een Porsche 911 (997) Carrera S. Het gaat pijn doen als deze auto de deur uitgaat .... 286pk en 580nm aan koppel ... da vliegt.

tarske

Legacy Member
:offtopic: verwijderd,dit is een verkoopsthread...
Om met elkaar te chatten zijn er andere manieren dus vanaf nu wil ik hier enkel ontopic zien !

nTFs

Legacy Member
En het belangrijkste - motor/pk/prestaties/kosten/taksen - staat er niet bij.

Catscratch

Legacy Member
nTFs zei:
En het belangrijkste - motor/pk/prestaties/kosten/taksen - staat er niet bij.

Ah sorry :)

Het is een 3 liter diesel met een bi-turbo.

286pk en 580nm @ 1750 rpm
0-100: 6.0 seconden
Topsnelheid: 250km/h (begrensd - op teller 262km/h)
Wegentaks is rond de 660 EUR / jaar
Verbruik: 8 liter

Catscratch

Legacy Member
't is ne 3 liter met dubbel turbo. Hij heeft de prestaties van ne 3.5 daarom dat em geadverteerd door BMW wordt als ne 335d.

Prijsverlaging ... emer realistisch 45.000 EUR
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan