Drommels.
Legacy Member
Omdat er bij mijn vorige verkoop enkele boden waren afgesprongen, heb ik nog 2 schilderijtjes liggen. Het gaat om deze 2:
1/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/chineesnges.jpg
2/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/common.jpg
Dit zijn stuk voor stuk schilderijen die ik zelf heb gemaakt.
Elk schilderij is 30 op 40 cm.
Schilderij 1 is spraypaint op doek.
Schilderij 2 is acrylverf op doek.
Om u een idee te geven van hoe het er zou kunnen uitzien; deze foto's van hoe ze in mijn kot hingen:
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/muur4.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot2.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/muur3.jpg
Bieden kan vanaf 35€. Dit is een érg schappelijke prijs gezien mijn kosten.
De schilderijen kunnen afgehaald worden in Torhout en in Gent. Verzending is mogelijk, maar dan reken ik 5€ extra. Alles wordt zorgvuldig verpakt, daar kunt u op rekenen.
mvg!
Mattijs
1/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/chineesnges.jpg
2/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/common.jpg
Dit zijn stuk voor stuk schilderijen die ik zelf heb gemaakt.
Elk schilderij is 30 op 40 cm.
Schilderij 1 is spraypaint op doek.
Schilderij 2 is acrylverf op doek.
Om u een idee te geven van hoe het er zou kunnen uitzien; deze foto's van hoe ze in mijn kot hingen:
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/muur4.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot2.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/muur3.jpg
Bieden kan vanaf 35€. Dit is een érg schappelijke prijs gezien mijn kosten.
De schilderijen kunnen afgehaald worden in Torhout en in Gent. Verzending is mogelijk, maar dan reken ik 5€ extra. Alles wordt zorgvuldig verpakt, daar kunt u op rekenen.
mvg!
Mattijs


, ik zet altijd schappelijke prijzen.