Archief - [TK] betaalbare kunst: 2 schilderijen te koop (Kot/Cadeau?)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Drommels.

Legacy Member
Omdat er bij mijn vorige verkoop enkele boden waren afgesprongen, heb ik nog 2 schilderijtjes liggen. Het gaat om deze 2:

1/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/chineesnges.jpg
2/ http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/common.jpg

Dit zijn stuk voor stuk schilderijen die ik zelf heb gemaakt.

Elk schilderij is 30 op 40 cm.
Schilderij 1 is spraypaint op doek.
Schilderij 2 is acrylverf op doek.

Om u een idee te geven van hoe het er zou kunnen uitzien; deze foto's van hoe ze in mijn kot hingen:

http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/muur4.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/kot2.jpg
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/muur3.jpg

Bieden kan vanaf 35€. Dit is een érg schappelijke prijs gezien mijn kosten.

De schilderijen kunnen afgehaald worden in Torhout en in Gent. Verzending is mogelijk, maar dan reken ik 5€ extra. Alles wordt zorgvuldig verpakt, daar kunt u op rekenen.

mvg!
Mattijs

Drommels.

Legacy Member
Ai, deze 2 schilderijen liggen wel in Torhout en ik kan het voor zaterdag niet in Gent krijgen.

Kr|stof

Legacy Member
Waar koop je die, ben al een tijdje op zoek naar soortgelijke schilderijen

jah nm, lees juist da je ze zelf maakt :)
echt heeeel schoon man ;)

Kr|stof

Legacy Member
Moest ik het kunnen koop ik direct heel die muur op, ze zijn echt fantastisch

Drommels.

Legacy Member
Thx!

Wel voor de duidelijkheid: enkel deze 2 schilderijen zijn nog te koop, de rest is verkocht met mijn vorige veiling, maar de boden op deze twee schilderijen waren afgesprongen.

mvg!
Mattijs

Drommels.

Legacy Member
2e up!

Huidige situatie: bod van 35€ van dedex op nummer 1.

grtz!

Drommels.

Legacy Member
Nummer 1 is verkocht aan Dedex.

Nummer 2 is nog te koop :).

mvg
Mattijs

Conqie

Legacy Member
ben je van plan om nog meer schilderijen te maken voor verkoop? :)

williams-GS

Legacy Member
is mooi gedaan, als ik alleen zou gaan wonen (god weet wanneer dat dat is) dan zou ik dat wel zien zitten om zoiets aan te schaffen!

KNAP WERK!

Mvg,
Williams GS

Pestilence_007

Legacy Member
Als je er nog eentje gaat maken, dan heb'k ik wel een ideetje dat je mag uitwerken (als je wil). Zou zalige cado zijn

Loziete

Legacy Member
kheb wel interesse in die tweede!
Zouek der deze week nog kunnen omkomen naar torhout?
35 € dan!

Drommels.

Legacy Member
Bedankt allemaal voor de reacties!

@ Peelard: het werk ligt nu in Gent, maar volgende dinsdag komen mijn ouders mij bevoorraden (examens...) en dan kan ik het wel meegeven met hen, naar Torhout.
Ik laat deze nog lopen tot vanavond 23.00 en als er dan nog geen hoger bod is, is hij voor u :niceone:.

@ Pestilence_007: ik zal u een pm zenden, na de examens zal ik weer tijd hebben om hier en daar een opdracht te doen.

Ik ben overigens van plan om na de examens weer in gang te schieten. Let wel: deze twee werken zijn laag geprijsd omdat het de laatste zijn die ik overheb. Het zijn als het ware "soldenprijzen" ;). Niet dat het extreem duur zal zijn natuurlijk :p , ik zet altijd schappelijke prijzen.


Nogmaals bedankt allen!

mvg
Mattijs

Loziete

Legacy Member
Ik veronderstel dat ik het schilderij gewonnen heb?
PM me anders maar voor de verdere afhandeling!

thx!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan