Drommels.
Legacy Member
Dag allemaal!
Ik heb beslist nog eens één van mijn zelfgemaakte schilderijen te koop te zetten. Deze keer is het een schilderij van Marilyn Monroe geworden:
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/monroe1.jpg
materiaal: acryl op doek
afmetingen: 40x40 cm
minimumprijs: 50€
Er kan afgehaald worden in Gent of Torhout. Ook verzending is mogelijk, maar ik prefereer afhaling. In geval van verzending reken ik 5€ extra aan. Alles wordt in een deftige doos gestopt, die opgevuld wordt zodat er niks rammelt.
Als er nog vragen zijn, post ze hier gerust! Ik ben trouwens weer beschikbaar voor opdrachten, pm me voor info
.
mvg!
Mattijs
Ik heb beslist nog eens één van mijn zelfgemaakte schilderijen te koop te zetten. Deze keer is het een schilderij van Marilyn Monroe geworden:
http://i111.photobucket.com/albums/n126/matydevo/monroe1.jpg
materiaal: acryl op doek
afmetingen: 40x40 cm
minimumprijs: 50€
Er kan afgehaald worden in Gent of Torhout. Ook verzending is mogelijk, maar ik prefereer afhaling. In geval van verzending reken ik 5€ extra aan. Alles wordt in een deftige doos gestopt, die opgevuld wordt zodat er niks rammelt.
Als er nog vragen zijn, post ze hier gerust! Ik ben trouwens weer beschikbaar voor opdrachten, pm me voor info
.mvg!
Mattijs