darkassassin
Legacy Member
Hallo,
Wegens tijdgebrek verkoop ik hierbij mijn beginnersgitaar. Het pakketje bevat:
- 2 kabels voor aan de versterker aan te sluiten (de ene is wat dunner en werkt soms slecht, vandaar dat ik er een 2e 10m kabel bij geef).
- een 20w versterker van Mega Amp
- De gitaar zelf: Het is een bogey gitaar met zwarte achterkant en zwart bruine voorkant.
- Elektrisch stembakje
Prijs: had ik graag nog minstens 125€ voor gezien. Is slecht enkele maanden oud. en weinig op gespeeld.
Foto's: op aanvraag
Wegens tijdgebrek verkoop ik hierbij mijn beginnersgitaar. Het pakketje bevat:
- 2 kabels voor aan de versterker aan te sluiten (de ene is wat dunner en werkt soms slecht, vandaar dat ik er een 2e 10m kabel bij geef).
- een 20w versterker van Mega Amp
- De gitaar zelf: Het is een bogey gitaar met zwarte achterkant en zwart bruine voorkant.
- Elektrisch stembakje
Prijs: had ik graag nog minstens 125€ voor gezien. Is slecht enkele maanden oud. en weinig op gespeeld.
Foto's: op aanvraag