Decay
Legacy Member
Ik verkoop mijn Basgitaar en Basversterker. De basgitaar is een Ibanez SR500. De Versterker (Combo) is een Roland 30 Bass Cube. Beide in uitstekende staat en weinig op gespeeld. Reden voor verkoop is dat ik te weinig tijd heb om erop te spelen. Bijgevolg is het dus zinloos om ze nog bij te houden. Ik heb ze vorig jaar gekocht. Verder heb ik nog een EHX Big Muff en een stembakske (voor diegenen die geinteresseerd zijn).
Prijs Basgitaar: €550, meeneemprijs: €600
Prijs Versterker: €200, meeneemprijs: €225
Voor Big Muff en stembakske PM me.
Prijs Basgitaar: €550, meeneemprijs: €600
Prijs Versterker: €200, meeneemprijs: €225
Voor Big Muff en stembakske PM me.