Archief - [TK]-Audi A3 1.9 TDI

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

exo

Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn Audi A3 1.9 TDI.

M1998 - 120.000 km (nog net niets zelfs)

Foto's : http://users.pandora.be/sijo/auto

- Elektronische airco (klimaatregeling)
- elektrische ruiten

Wagen is altijd zeer goed onderhouden geweest.

Vraagprijs +- 7000€


Mvg

exo

Legacy Member
@zweebee
Ik ga iets anders kopen, wellicht krachtiger maar ook groter (4/5 deuren). :)

Voor de rest heb ik van deze wagen eigenlijk niet te klagen gehad.

Ik heb even rondgekeken en verlaag bij deze mijn vraagprijs naar 6500 EUR daar deze dichter aanleunt bij de realiteit. Wat niet wegneemt dat mijn vorige vraagprijs van 7000 EUR echt geen schandalig hoge prijs was. Als je wat rondkijkt op het net (autozone.be, autoscout.be, etc...) de wagen ook tussen de 6.000 en 7.000 EUR weggaan met allemaal meer kilometers (gemiddeld tussen de 175.000 en 220.000 km's)

edit by mod

exo

Legacy Member
Moet ik eens navragen want de wagen staat nog altijd ingeschreven op naam van onze vader (goedkoper want ik ben nog maar 21 j)

Auto heeft 90 PK maar ik neem aan dat je de fiscale pk's bedoelt? Ik zal ze meteen eens gaan opzoeken, eerst nog effe een documentje afwerken.

Brutality

Legacy Member
Grote interesse, ik doe alvast een bod van 5000 gekeurd met carpass.

SCaRa

Legacy Member
Hey effe wat vragen:

Heeft hij ABS?
Wat kost hij jaarlijks aan verkeersbelasting?
Verbruik?
Zijn er ooit defecten geweest?
Wanneer was het laatste groot onderhoud?

exo

Legacy Member
@Brutality

Bod genoteerd maar toch nog te weinig.


@SCaRa

Hij heeft ABS
Ik heb even gegoogle'd ivm verkeersbelasting en ben hierop uitgekomen, om zeker te zijn moet ik dit vanavond even navragen maar normaal klopt dit: 10 PK : 274,12€

Het verbruik hangt af van hoe je ermee rijdt he...
Dit geeft autoscout.be aan: Verbruik-consommation: 3,9-5,2-6,5 l/100 km

Maar ik rij gemiddeld 35km per dag en ik tank eens om de 2 weken. Veel hangt ervan af hoe je ermee aan het rijden bent. Trek je telkens door tot 4000 toeren dan ligt het gebruik logischerwijs hoger, ik schakel gewoon meestal op 2500 toeren omdat deze wagen zijn koppel zeer vroeg krijgt (merk je ook op aan het vlotte vertrekken)

Nooit geen echt ernstige defecten aan geweest.
Het laatste onderhoud moet ik eens navragen en dat laat ik je dan wel hopelijk vanavond weten, maar de wagen heeft altijd z'n onderhoud gehad op de aangewezen data's.


Mvg

Brutality

Legacy Member
Hoe ga je het regelen met boden? Eventueel zelfs buiten het forum? Aangezien ik u 5000 bied, hoe gaat ge het mij laten weten wie of waar er hoger is geboden?

SCaRa

Legacy Member
blazingsvbiker zei:
hij is en blijft 10j oud ...

dermee dak vraag wanneer zn laatste groot onderhoud was. Luchtfilter, banden enzo als je alles nog moet vervangen dan kost het inderdaad wel wat extra.

kibo

Legacy Member
offtopic verwijderd,
de eerste die nu nog offtopic gaat mag zich aan infractions verwachten

exo

Legacy Member
@nul die mogelijkheid is er maar ik krijg vanavond telefoon van FantasyWorld. Ik zal je laten weten hoe dit afloopt.

vwboraspeedway

Legacy Member
zeker niet minder vragen als 6000€ want het is en blijft een Audi en het is een TDI dus ja het is niet dat je een citroën verkoopt he, alvast veel succes met de verkoop!!!!


Greetz

Scuzzy47

Legacy Member
Ik ben ook zeer geïnteresseerd, maar ben nog altijd aan het wachten op foto's van het interieur...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan