jefke7
Legacy Member
Ik doe mijne visbak weg wegens niet meer in gebruik.
Aquarium heeft een inhoud van 100L, indien je juiste afmetingen wilt vraag maar dan post ik ze later.
Alles zit ingebouwd in een kastje achteraan de hoek,d.w.z. warmteregelaar (const. temperatuur) en filtersysteem. De lamp die erin zit heeft maximaal 1maand gediend, dus kan nog wel een 8-tal maanden mee. Voorts nog wat kleine spullen; boekjes,schepnet,decoratie...
Alles werkte nog perfect het laatste gebruik, als je wil controleer ik dit nog wel even voor de verkoop.
KAN ENKEL AFGEHAALD WORDEN, of afgeleverd indien in prov. Antwerpen en niet te ver van Lier.
Heb niet echt een prijs in gedachten, bied maar en ik zie wel.
Grtz
Aquarium heeft een inhoud van 100L, indien je juiste afmetingen wilt vraag maar dan post ik ze later.
Alles zit ingebouwd in een kastje achteraan de hoek,d.w.z. warmteregelaar (const. temperatuur) en filtersysteem. De lamp die erin zit heeft maximaal 1maand gediend, dus kan nog wel een 8-tal maanden mee. Voorts nog wat kleine spullen; boekjes,schepnet,decoratie...
Alles werkte nog perfect het laatste gebruik, als je wil controleer ik dit nog wel even voor de verkoop.
KAN ENKEL AFGEHAALD WORDEN, of afgeleverd indien in prov. Antwerpen en niet te ver van Lier.
Heb niet echt een prijs in gedachten, bied maar en ik zie wel.
Grtz
