ArcösS
Legacy Member
Wegens tijdsgebrek verkoop ik mijn volwassen Axolotls (2 witte en 3 grijze).
Axolotls zijn volledig in het water levende salamanders, hun onderhoud is bijna net zoals vissen. Ik geef ze bijna uitsluitend ingevroren muggelarven, watervlooien en soms slakjes die op de salade zitten.
Ze hebben al een aantal keer eitjes gelegd, deze zijn uitgekomen maar heb ik niet in leven kunnen houden (zal wel aan mij liggen).
Meer info over de axolotl vind je hier.
Ik vraag 50€ voor de 5 samen (ik heb ze gekocht aan een 12 a 15€/stuk waarvan er een 2tal een paar poten te weinig hadden, inmiddels zijn deze weer volledig aangegroeid) of 70€ met het aquarium van 1m erbij.
Ik verkoop niks appart.
vriendelijke groeten
Axolotls zijn volledig in het water levende salamanders, hun onderhoud is bijna net zoals vissen. Ik geef ze bijna uitsluitend ingevroren muggelarven, watervlooien en soms slakjes die op de salade zitten.
Ze hebben al een aantal keer eitjes gelegd, deze zijn uitgekomen maar heb ik niet in leven kunnen houden (zal wel aan mij liggen).
Meer info over de axolotl vind je hier.
Ik vraag 50€ voor de 5 samen (ik heb ze gekocht aan een 12 a 15€/stuk waarvan er een 2tal een paar poten te weinig hadden, inmiddels zijn deze weer volledig aangegroeid) of 70€ met het aquarium van 1m erbij.
Ik verkoop niks appart.
vriendelijke groeten
