Archief - [TK] 4 Combitickets Rock Werchter inclusief camping

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iamdesign

Legacy Member
Hallo allemaal,

Ik verkoop 4 combiticketten (inclusief campingtickets) voor Rock Werchter 08!
Ik verkoop ze elk apart voor 150euro (ipv 185euro dus)!

Ikzelf ben van west vlaanderen (kortrijk), maar ik werk in antwerpen dus eventueel dat ik daar ook kan afspreken (en gent eigenlijk ook, want daar zit men vriendin :))

Laat maar iets weten!

MessengeR

Legacy Member
Ik kan u voor alle 4, 120 biede per ticket?Dan zijde ze ineens kwijt.

Toxic!

Legacy Member
Sinds wanneer valt er geen winst meer te maken aan Werchter tickets? Vroeger zou het stormloop geweest zijn voor zo'n actie.

tinbie

Legacy Member
Toxic! zei:
Sinds wanneer valt er geen winst meer te maken aan Werchter tickets? Vroeger zou het stormloop geweest zijn voor zo'n actie.

waar begint gij toch mee ?

Sinds het niet uitverkocht is mssn

iamdesign

Legacy Member
Hoy hoy,

Ik heb er ondertussen nog eentje over!

@wiffy, ik geloof dat ze wel allemaal uitverkocht zijn.

En ik denk dat het meer dan een faire prijs is (wat wellicht de andere 3 verkochte tickets verklaart)...korting van 35euro, het is meer dan een koopje.

tinbie

Legacy Member
iamdesign zei:
Hoy hoy,

Ik heb er ondertussen nog eentje over!

@wiffy, ik geloof dat ze wel allemaal uitverkocht zijn.

En ik denk dat het meer dan een faire prijs is (wat wellicht de andere 3 verkochte tickets verklaart)...korting van 35euro, het is meer dan een koopje.

nu mssn wel, ik weet het niet, maar dan heeft het toch lang genoeg geduurd.
Staat trouwens bericht op de RW site dat er nog tickets komen voor alle dagen van het festival :)


edit :


Ps : je kan ze nog altijd bestellen!

iamdesign

Legacy Member
ja ik zag het ook :D

ahja...dan nog blijft het een koopje, al ga je 1 euro onder de prijs is het al een koopje!
en bij mij krijg je er dan nog 35euro af per ticket...das al ne dag voedsel aan de prijzen da werchter vraagt ;)

Timborius

Legacy Member
staan die 4 tickets nog steeds te koop?
heb wel intresse in deze alle 4.. ik kan alleen maandag pas bevestigen ivm verlof...

Spandi

Legacy Member
Ik heb interesse in drie campingstickets. Ze moeten wel hier geraken ten laatste donderdag.

iamdesign

Legacy Member
Bump

Er staat nog 1 combiticket (inclusief campingticket) te koop!

Razorfire

Legacy Member
Wiffy zei:
Ps : je kan ze nog altijd bestellen!

sorry voor de offtopic, maar zo weet iedereen het ineens (mocht je er al niet zelf zijn achtergekomen): ze hebben bij het begin van verkoop van elke dag nog wat tickets achter gehouden die ze nu terug ter beschikking stellen juist om de verkoop met woekerwinsten (op oa ebay of dag zelf terplaatse) toch beetje te counteren. en imo werkt het wel :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan