Archief - [TK] 2000 Belgische frank in briefjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SLAB

Legacy Member
Bezig met renovatie van onze nieuwe woning waar we nog 2000 Belgische frankskes hebben gevonden. (2 briefkes van 500 en eentje van 1000)

Kan ze zelf ook gaan omruilen in de Nationale Bank in Brussel maar geen tijd en weinig goesting dus hiermee te koop aangeboden; maak maar een bod!

L.E.D.

Legacy Member
nogmaals...
VERBODEN OM LEGAAL GELD TEGEN DE WAARDE IN TE VERKOPEN

Duc1n0

Legacy Member
Welke briefjes zijn het ? ik bedoel de versie je had dacht ik 2 verschillende soorten van de 500 en de 1000 fr briefjes

Che Guevara

Legacy Member
Fiestaver zei:
inderdaad mag niet
topic mag dicht !!!

denk dat de moderators da wel zullen beslissen zeker
vorige thread is ook niet gesloten en we zijn hier niet over mlegabedragen bezig he
als deze persoon da liever onder de prijs wilt verkopen dan de moeite te doen om in te wisselen is da zijn zaak veronderstel ik

mythe

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
denk dat de moderators da wel zullen beslissen zeker
vorige thread is ook niet gesloten en we zijn hier niet over mlegabedragen bezig he
als deze persoon da liever onder de prijs wilt verkopen dan de moeite te doen om in te wisselen is da zijn zaak veronderstel ik
Belgische wetgeving wordt ook toegepast op dit forum, dus in principe zou het niet mogen.

Je moet naar de nationale bank met het geld.

Kwertie

Legacy Member
Belgische franken worden toch ook op ebay e.d. verkocht? Ik zie er eigenlijk weinig negatiefs in, gezien de threadstarter er helemaal geen slechte bedoelingen mee heeft of winst mee wil maken. Gezien het elders ook toegelaten wordt mag het imo open blijven... Tenzij een collega me terecht wijst natuurlijk ;).

Het is inderdaad zo dat we algemeen zoveel mogelijk de Belgische wet willen volgen, moest dit ergens duidelijk aangegeven zijn dat't effectief niet mag, stuur dan gerust een linkje door via een report of PM.

SLAB

Legacy Member
Jongens, jongens , wat een gezever omdat ik wat oud Belgisch geld wil verkopen.

Aan iedereen die zo snel is om te zeggen dat het niet legaal is; zet jullie heilig aureooltje maar af. Gaan jullie me soms vertellen dat jullie nog nooit iets gedaan hebben dat niet legaal is (door het rood rijden, pakje importeren zodanig dat douanetaks ontdoken wordt etc).
Ik heb er geen probleem mee dat de thread gesloten wordt indien werkelijk onwettig (je kan bv al beginnen met te verwijzen naar wetsartikel waar dit in zoveel woorden wordt vermeld) maar hou aub op met jullie hypocriete gedrag.

Thread gesloten of niet, het geld wordt particulier verkocht (onder de waarde, de koper moet er ook nog iets aan hebben).

masterboy, indien nog interesse mag je me pm'n voor afhandeling.

vanrumst

Legacy Member
oplossing voor het legaal te maken:
verkoop dat geld samen met een handtekening van u, probleem opgelost :)

Hekje#

Legacy Member
kzet het maar in deze topic.
Ik heb hier ook nog een briefke van 200 frank.
Mss dat iemand dat wil kopen? :D

voor de rest free up :D

cir :d

SLAB

Legacy Member
2000 frankskes werden ondertussen verkocht aan masterboy (met handtekening ;-) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan