Bl4ckburn
Legacy Member
Omdat er 2 mensen van onze groep niet mee kunnen nu vrijdag verkoop ik 2 Tickets van Sensation Black .
Tickets heb ikzelf maandag in de Freerecordshop gekocht
voor 45€/st
dus had er nog graag min30€/st voor gehad
af te halen te MOL of indien niet te ver kan ik ze komen brengen.
staat ook op 2dehands en kapaza
Tickets heb ikzelf maandag in de Freerecordshop gekocht
voor 45€/st
dus had er nog graag min30€/st voor gehad
af te halen te MOL of indien niet te ver kan ik ze komen brengen.
staat ook op 2dehands en kapaza
