Massis
Legacy Member
ik heb op kot een 1zit staan momenteel, maar dat ding dient eigenlijk alleen maar als stockage ruimte voor kleren en tassen enzo... (lees: ligt de hele tijd vol rommel) omdat ik enkel vanuit mn bed tv kijk.
vandaar te koop: lichtgele 1zit zetel, zeer diepe zetel, ongeveer 1m*1m en 80cm hoog schat ik.
beginprijs:€1
opbod per €1
gezien het een belachelijk groot pakket zou zijn om te versturen en ik ook geen auto heb, is het enkel mogelijk op afhaling op mijn kot in Diepenbeek
eventuele diepenbeekse studenten die in de buurt wonen krijgen verhuishulp te voet indien nodig
geen directe meeneemprijs, zou het graag vrij snel afhandelen wel.
foto's:
http://users.telenet.be/leon.ramaekers1/IMG_1535.jpg
http://users.telenet.be/leon.ramaekers1/IMG_1536.jpg
vandaar te koop: lichtgele 1zit zetel, zeer diepe zetel, ongeveer 1m*1m en 80cm hoog schat ik.
beginprijs:€1
opbod per €1
gezien het een belachelijk groot pakket zou zijn om te versturen en ik ook geen auto heb, is het enkel mogelijk op afhaling op mijn kot in Diepenbeek
eventuele diepenbeekse studenten die in de buurt wonen krijgen verhuishulp te voet indien nodig

geen directe meeneemprijs, zou het graag vrij snel afhandelen wel.
foto's:
http://users.telenet.be/leon.ramaekers1/IMG_1535.jpg
http://users.telenet.be/leon.ramaekers1/IMG_1536.jpg


