Archief - [TK] 1 ticket "I love the 90's"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aanvaardhet

Legacy Member
Hoi,

Ik heb nog één ticket voor I Love the 90's nu zaterdag in de Ethias Arena te Hasselt te koop. De koper kan het ticket zaterdag komen afhalen in Hasselt Centrum (ik woon op een kilometer van de Ethias Arena).

Ik sluit vrijdagavond 11 april af om 23.00h.
Het ticket gaat naar de hoogste bieder.
Staat ook op kapaza.be en 2dehands.be

Startprijs = 28,00 €

edit: Staat nu ook op Ebay

BloodSeaker

Legacy Member
Op zich zou ik nu eens ontzettend graag gaan en dus het ticket kopen.

Maar vermits het per opbod is en de prijzen op ebay en dergelijke de pan uitswingen, ga ik me op voorhand maar onthouden zeker.
Volgens mij is het trouwens niet wettelijk om tickets door te verkopen aan meer dan de officiële prijs. En die is 28€ (incl de kosten).

Als je ziet dat op ebay dergelijke tickets aan 65€ staan, dan scheelt er toch ergens iets :)

Tits

Legacy Member
BloodSeaker zei:
Op zich zou ik nu eens ontzettend graag gaan en dus het ticket kopen.

Maar vermits het per opbod is en de prijzen op ebay en dergelijke de pan uitswingen, ga ik me op voorhand maar onthouden zeker.
Volgens mij is het trouwens niet wettelijk om tickets door te verkopen aan meer dan de officiële prijs. En die is 28€ (incl de kosten).

Als je ziet dat op ebay dergelijke tickets aan 65€ staan, dan scheelt er toch ergens iets :)

Is volledig wettelijk hoor... Gewoon vraag/aanbod...

Liennn

Legacy Member
aanvaardhet zei:
Hoi,

Ik heb nog één ticket voor I Love the 90's nu zaterdag in de Ethias Arena te Hasselt te koop. De koper kan het ticket zaterdag komen afhalen in Hasselt Centrum (ik woon op een kilometer van de Ethias Arena).

Ik sluit vrijdagavond 11 april af om 23.00h.
Het ticket gaat naar de hoogste bieder.
Staat ook op kapaza.be en 2dehands.be

Startprijs = 28,00 €

Liennn

Legacy Member
Hallo ! ik zou heel graag de kaart vn je overkopen ! ik bied 40-50 euro .. ik kan de kaart zelf komen afhalen .. Ook op een middag ergens in hasselt .. Laat je iets weten , ik hoop dat ik ze kan kopen :(

Cyberkef

Legacy Member
Liennn, je emailadres & gsm-nummer zetten op een forum waar toch een paar duizend unieke bezoekers & bots per dag passeren is niet zo wijs, ik heb ze dan ook om die reden verwijderd. Zo'n gegevens stuur je best in PM naar de threadstarter :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan