Archief - TICKETS LONDON 3 APRIL

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

samiraarab

Legacy Member
Ik verkoop 1 ticket voor london heen <--> weer

Vertrek: Donderdag , 03/04/2008 om 06u00

Terug : Donderdag , 03/04/2008 om 23u00[/SIZE][/B]

Vertrek in Brussel Centraal

Tickets op te halen in Antwerpen

Nieuwprijs 95 euro

Verkoopprijs 60 euro

Youth Tickets : 15 - 26 jaar

reden van verkoop heb donderdag namelijk geen tijd !
:niceone:

Met dit ticket kan je van eerder welk treinstation tot in brussel centraal geraken

Neem snel contact op

Mvg

Dakantochnie

Legacy Member
samiraarab zei:
Met de eurostar Youth 15 - 26 jaar

De trein dus

X

Interesse?
Nee, maar als ik de vraag niet stelde zou iemand anders ze wel stellen en dan zou je nog trager verkopen.

Che Guevara

Legacy Member
je bent hier nu wel nieuw maar

dit staat ten eerste verkeerd hier
die grote letters waarvoor is dat nodig
je kon beter vermelden dat het enkel geld voor mensen tss 15- 26 jaar
waar zijn deze tickets af te halen en best dus ook je woonplaats invullen in uw profiel
hoeveel tickets zijn er beschikbaar want dat is ook nergens terug te vinden
waar vertrekt en waar aankomst
kan je enkel in calais of waar ist vertrekken of vanuit eender welk treinstation
als je iets verkoopt geef dan zoveel mogelijk info want verkoopthreads in deze stijl spreken absoluut ni aan

samiraarab

Legacy Member
CheGuevara1928 zei:
je bent hier nu wel nieuw maar

dit staat ten eerste verkeerd hier
die grote letters waarvoor is dat nodig
je kon beter vermelden dat het enkel geld voor mensen tss 15- 26 jaar
waar zijn deze tickets af te halen en best dus ook je woonplaats invullen in uw profiel
hoeveel tickets zijn er beschikbaar want dat is ook nergens terug te vinden
waar vertrekt en waar aankomst
kan je enkel in calais of waar ist vertrekken of vanuit eender welk treinstation
als je iets verkoopt geef dan zoveel mogelijk info want verkoopthreads in deze stijl spreken absoluut ni aan

Hebt u soms intresse?

Mvg

Che Guevara

Legacy Member
ja ik had interesse ja maar probleem is da ik 28 jaar ben en dat het dus spijtig genoeg ni zal lukken anders wast denkelijk verkocht
en had er twee moeten hebben dus
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan