euhm, kweet nie wa gij hier nu verkoopt van praat.
ik heb dit ticket betaald met overschrijving. 1 Golden Seat 52€. ik kan u dit tonen op foto zelf. is gewoon een mis besteld ticket. not more, not less. waarom zou dit maar de helft waard zijn? vind ik toch wel effe zever.
greetz