gregory804
Legacy Member
Ik verkoop de TI-82 van Texas Instruments.
Deze is in perfecte staat en eigenlijk nooit gebruikt, komt van een medische firma, daarom dat op de beschermkap vanonder het merk 'astrazeneca' staat, maar dat is het enige.
Ik denk niet dat ik de handleiding heb.
Minimumprijs: €10, bied maar
Mvg, Gregory
Deze is in perfecte staat en eigenlijk nooit gebruikt, komt van een medische firma, daarom dat op de beschermkap vanonder het merk 'astrazeneca' staat, maar dat is het enige.
Ik denk niet dat ik de handleiding heb.
Minimumprijs: €10, bied maar
Mvg, Gregory