stevoz
Legacy Member
Terrarium + Reptielen
--------------------------------------------------------------------------------
Hey,
Met spijt in het hart moet ik men terrarium + dieren wegdoen, omdat ik door men nieuw werk geen tijd meer gaan hebben om ze te kunnen verzorgen (en deze diertjes hebben verzorging nodig!) Mijn broer's hebben ze gekregen maar die verzorgen ze niet echt goed meer. Het gaat dus om een terarium van 50x50x50 met decoratieve inrichting degelijk materiaal prijs was €170 zonder bodem, lamp, verwarmingssteen. De dieren zijn 1 groene anolis, 1 marmergecko, en 2 tokkeh deze dieren 'blaffen" op elkaar. De dieren eten alle soorten insecten, ik gaf ze meestal krekels maat 5.
Alles in het totaal zonder de voeding kwam op een €250 + de wekelijkse voeding
dit alles + extra vitaminen, bodembedekking, en bakje om de dieren in te vervoeren.
zeg maar wat je wilt geven, ze moeten weg naar iemand die er beter voor kan zorgen
Greetz Stevoz
Foto's -> http://users.pandora.be/stevo.vervecken/Reptielen/
--------------------------------------------------------------------------------
Hey,
Met spijt in het hart moet ik men terrarium + dieren wegdoen, omdat ik door men nieuw werk geen tijd meer gaan hebben om ze te kunnen verzorgen (en deze diertjes hebben verzorging nodig!) Mijn broer's hebben ze gekregen maar die verzorgen ze niet echt goed meer. Het gaat dus om een terarium van 50x50x50 met decoratieve inrichting degelijk materiaal prijs was €170 zonder bodem, lamp, verwarmingssteen. De dieren zijn 1 groene anolis, 1 marmergecko, en 2 tokkeh deze dieren 'blaffen" op elkaar. De dieren eten alle soorten insecten, ik gaf ze meestal krekels maat 5.
Alles in het totaal zonder de voeding kwam op een €250 + de wekelijkse voeding
dit alles + extra vitaminen, bodembedekking, en bakje om de dieren in te vervoeren.
zeg maar wat je wilt geven, ze moeten weg naar iemand die er beter voor kan zorgen
Greetz Stevoz
Foto's -> http://users.pandora.be/stevo.vervecken/Reptielen/

