Archief - Terrarium + Reptielen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stevoz

Legacy Member
Terrarium + Reptielen

--------------------------------------------------------------------------------

Hey,

Met spijt in het hart moet ik men terrarium + dieren wegdoen, omdat ik door men nieuw werk geen tijd meer gaan hebben om ze te kunnen verzorgen (en deze diertjes hebben verzorging nodig!) Mijn broer's hebben ze gekregen maar die verzorgen ze niet echt goed meer. Het gaat dus om een terarium van 50x50x50 met decoratieve inrichting degelijk materiaal prijs was €170 zonder bodem, lamp, verwarmingssteen. De dieren zijn 1 groene anolis, 1 marmergecko, en 2 tokkeh deze dieren 'blaffen" op elkaar. De dieren eten alle soorten insecten, ik gaf ze meestal krekels maat 5.

Alles in het totaal zonder de voeding kwam op een €250 + de wekelijkse voeding

dit alles + extra vitaminen, bodembedekking, en bakje om de dieren in te vervoeren.

zeg maar wat je wilt geven, ze moeten weg naar iemand die er beter voor kan zorgen

Greetz Stevoz

Foto's -> http://users.pandora.be/stevo.vervecken/Reptielen/

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
misschien handig om te vermelden welke reptielen er allemaal in die bak zit want ik word er niet wijs als ik naar die foto's bekijk

Speedy

Legacy Member
SWYV_MutcHfakA zei:
misschien handig om te vermelden welke reptielen er allemaal in die bak zit want ik word er niet wijs als ik naar die foto's bekijk

De dieren zijn 1 groene anolis, 1 marmergecko, en 2 tokkeh deze dieren 'blaffen" op elkaar.

Toch lastig é, leren lezen. Pics vinde wel genoeg op het net.

stevoz

Legacy Member
Nieuwe foto's: waar dieren ZEER goed zichtbaar zijn zijn toegevoegd.

Spukky

Legacy Member
Sorry, maar moet ff laten weten da dit gewoon schandalig is.
Deze dieren horen absoluut niet samen in 1 bak.
En zeker niet in zo een klein bakje.

Hebben verschillende vereisten, andere temp behoefte.
Op deze manier deze dieren houden is een schande.

SpLaTbOY

Legacy Member
Spukky zei:
Sorry, maar moet ff laten weten da dit gewoon schandalig is.
Deze dieren horen absoluut niet samen in 1 bak.
En zeker niet in zo een klein bakje.

Hebben verschillende vereisten, andere temp behoefte.
Op deze manier deze dieren houden is een schande.


Can't agree more..

stevoz

Legacy Member
Ik had indertijd gevraagd aan "het dierenparadijs" te Olmen welke diersoorten samen mochten in die bak, en hij vertelde me dat het geen probleem was.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan