birdhouse85
Legacy Member
hallo,
Ik doe 2 van mijn terraria weg.
de eerste: is 60*35*35 (ongeveer) en is woestijn decoratie + er zit nog een reptiel in, soort weet ik niet maar het is een woestijn hagedis.
de tweede: is een omgebouwde aquarium die ik heb gekregen van een kennis.
voor de eerste zou ik graag nog iets rond de 15 euro hebben.
de tweede is gratis af te halen of kan geleverd worden mits benzine vergoeding.
de eerste terrarium is in gebruik, maar doe ik weg omdat ik nu weinig thuis zal zijn, dus ik hoop dat er iemand voor het beesje kan zorgen
tweede terrarium is nooit in gebruik geweest en staat in de garage.
voeg me toe op msn voor info en foto's : [email protected]
Ik doe 2 van mijn terraria weg.
de eerste: is 60*35*35 (ongeveer) en is woestijn decoratie + er zit nog een reptiel in, soort weet ik niet maar het is een woestijn hagedis.
de tweede: is een omgebouwde aquarium die ik heb gekregen van een kennis.
voor de eerste zou ik graag nog iets rond de 15 euro hebben.
de tweede is gratis af te halen of kan geleverd worden mits benzine vergoeding.
de eerste terrarium is in gebruik, maar doe ik weg omdat ik nu weinig thuis zal zijn, dus ik hoop dat er iemand voor het beesje kan zorgen

tweede terrarium is nooit in gebruik geweest en staat in de garage.
voeg me toe op msn voor info en foto's : [email protected]