Archief - te koop: Mountainbike

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Focuskn

Legacy Member
dag allemaal..
ik verkoop dus mn mountainbike..
tmerk: GIANT
model: Boulder Alu Shock

rede voor verkoop: hij is gewoon te klein voor me geworden!
rijd perfect!
vering in het voorvork! luchtvering!! dus geen olie..
olie verstopt snel en die luchtvering na veel crossen en mountainbike nooit prob. meegehad ;)!! in zware putten hoor je de vering lekker blazen! pSSssSsst :d
hij heeft 24 versnellingen (3 vooraan & 8 achteraan dus) schakeling is van Shimano dus genen brol.. werd regelmatig bij erkende fietsenmakers na gekeken ;) nooit opmerkingen over gehad! steken vrij recente remblokjes op! is V - brake!
aluminium kader (in maat 19), enz..

vraagprijs 100€ (eventueel ng bespreekbaar)

voor meer info..:help:
voeg me toe op msn of bel;)

msn: [email protected]
belle is op gsm: 0479/67.03.62

alvast bedankt!
grtz kevin ;)

tele(n)ettertje

Legacy Member
Wat is de hoogte hoogte (grond - zadel) als het zadel helemaal op het laagste staat?

Mijn vriendin zoekt nog een fiets, maar ze is slechts 1m66

Focuskn

Legacy Member
tele(n)ettertje zei:
Wat is de hoogte hoogte (grond - zadel) als het zadel helemaal op het laagste staat?

Mijn vriendin zoekt nog een fiets, maar ze is slechts 1m66

vanop de grond tot boven kant zadel = 88cm ;)

saikoboarder

Legacy Member
kleine opmerking:
das geen luchtvering maar een vering met spings en elastomeren.
een luchtvering zul je nooit PSSST horen zeggen of ze is kappot.
Elastomeren vering zijn de soepelste veringen die je kunt hebben maar ze zijn niet goed als er veel hobbels na elkaar komen. De veren kunnen dat niet aan en zullen de hobbels gewoon niet meer opvangen.
Elastomeren zijn ook de goedkoopste veringen. (wat niet wil zeggen dat ze de slechtste zijn)

Ge vraagt een eerlijke prijs voor u fiets (zover ik kan oordelen over de toestand van de onderdelen zonder ze te zien)

bekijk dit maar als een up met wat technische uitleg :d

Focuskn

Legacy Member
saikoboarder zei:
kleine opmerking:
das geen luchtvering maar een vering met spings en elastomeren.
een luchtvering zul je nooit PSSST horen zeggen of ze is kappot.
Elastomeren vering zijn de soepelste veringen die je kunt hebben maar ze zijn niet goed als er veel hobbels na elkaar komen. De veren kunnen dat niet aan en zullen de hobbels gewoon niet meer opvangen.
Elastomeren zijn ook de goedkoopste veringen. (wat niet wil zeggen dat ze de slechtste zijn)

Ge vraagt een eerlijke prijs voor u fiets (zover ik kan oordelen over de toestand van de onderdelen zonder ze te zien)

bekijk dit maar als een up met wat technische uitleg :d


n die fucking fietsen maker zegt da da luchtvering is? :s
gone kill him..:s
enorm bedankt vo den tip..kzal et em is zegge as'k em zie..
n ja de prijs kwas da gaan na vrage ;)

alvast bedankt!!
ma vo gwn is te gaan mountainbike is dieje wel goe ze:o
ni van verw8 :o

Krulle

Legacy Member
ik heb ook nog zo een voorvork gehad van Ballistix als ik me niet vergis.
dat pssstpssst is idd amusant maar het zijn geen luchtveren.
binnenin zitten 2 rubberen staven die de schokken opvangen.

NoizeSuppressor

Legacy Member
Ik wou hem kopen maar ik ben ook 1m85 en je zegt in je beschrijving dat hij te klein geworden is voor je, ja dan schiet ik er ook niet veel mee op :)

Focuskn

Legacy Member
idd ma no problem e ;)

alvast bedankt vo je intresse ;)

en kheb mss en koper ;)

Focuskn

Legacy Member
manne effe ter info..
fiets is verkocht;)
allemaal bedankt voor de intresse ;)

ciao ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan