koeper
Legacy Member
hallo ik verkoop mijn keeway hurricane klasse a alles werkt zoals
het moet geen krassen hij heefd 3300 km en rijd 50 reden verkoop
hij is te klein voor mij hij is van begin september 2007 dus hij is
nog geen 1 jaar oud met alarm altijd goed onderhouden geweest ruilen met een
andere scooter is mogelijk wel de zelvde staat en waarde en klasse a
met originele papieren erbij
voor de foto's
http://www.kapaza.be/detail/9938438/
minimum 700€
meeneemprijs:750€
staat ook te koop op kapaza en 2dehands.be en aan vriendenkring
het moet geen krassen hij heefd 3300 km en rijd 50 reden verkoop
hij is te klein voor mij hij is van begin september 2007 dus hij is
nog geen 1 jaar oud met alarm altijd goed onderhouden geweest ruilen met een
andere scooter is mogelijk wel de zelvde staat en waarde en klasse a
met originele papieren erbij
voor de foto's
http://www.kapaza.be/detail/9938438/
minimum 700€
meeneemprijs:750€
staat ook te koop op kapaza en 2dehands.be en aan vriendenkring