Archief - TE Koop: Heel veel Urbanusstrips

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hazerd

Legacy Member
ik zou graag mijn verzameling urbanusstripts de deur uitkrijgen. Ik heb de meeste titels onder nr 100. De Meeste zijn in goede staat,maar zijn wel talloze keren gelezen. Ik heb verschilende drukken, en meest speciale druk is tweede druk vna het fritkotmysterie. Voor derest niets speciaal voor de verzamelaar.

ik bezit in het totaal 90 Urbanusstrips en verkoop deze almaal voor een totaalprijs van (133,5-13,5=€120) of beter gezegd €1.5 per stuk! Ik ben niet geintresseerd in een bod voor 1 strip. Ik hoop eerder op de verkoop van het totaalpaket en/of paketten(10 of meerdere strips).

Titels boven de 100: 117,111,109,108,102,103
titels onder de 100: buiten een paar uitzonderingen allemaal(+- 15 niet)


----> LET OP Afhaal only: in Borsbeek/Mortsel/Antwerpen Stad

=TiT=Divxking

Legacy Member
maai ge zijt al snel met uw bumpken ... nog geen dag verlopen,laat staan een paar uur.

om u een idee te geven, ik heb al mijn urbanusstrips voor 1 euro/stuk gemakkelijk de deur uit gekregen. :)

Free up

pîwipo

Legacy Member
geinteresseerd in een paar nummers, maar zeker niet allemaal, want ik mis er slechts 3 of 4. Laat maar iets weten, indien je apart verkoopt...

hazerd

Legacy Member
pîwipo zei:
geinteresseerd in een paar nummers, maar zeker niet allemaal, want ik mis er slechts 3 of 4. Laat maar iets weten, indien je apart verkoopt...

check je PM zodat ik weet over welke nummers je het hebt ;)

nickcollyns

Legacy Member
Totaalprijs valt heel goed mee bodje van 120 euro. Weet wel neit of ik kan afhalen

hazerd

Legacy Member
nickcollyns zei:
Totaalprijs valt heel goed mee bodje van 120 euro. Weet wel neit of ik kan afhalen

bod genoteerd laat deze thread nog een paar daagjes open,derna sluit ik ;) X

pîwipo

Legacy Member
ik neem aan da'k ni meer moet kijken naar de aparte albums?

hazerd

Legacy Member
pîwipo zei:
geinteresseerd in een paar nummers, maar zeker niet allemaal, want ik mis er slechts 3 of 4. Laat maar iets weten, indien je apart verkoopt...


geen interesse meer? ik rond morgen om 12 uur af X

pîwipo

Legacy Member
heb 's in mijn collectie gekeken en mis volgende nummers:
5, 16, 28, 63, 70 en 86
Laat maar weten indien je apart verkoopt.

hazerd

Legacy Member
pîwipo zei:
heb 's in mijn collectie gekeken en mis volgende nummers:
5, 16, 28, 63, 70 en 86
Laat maar weten indien je apart verkoopt.

5,16,63,70,86 heb ik in mijn collectie, 28 ook maar in zeer slechte staat dusja :)

voor 7.5 excl ?

pîwipo

Legacy Member
Is de rest in goede staat? Ik bedoel: geen bladeren los of eruit, niet in geschreven, niet vergeeld, geen water op geweest enzovoort?

hazerd

Legacy Member
pîwipo zei:
Is de rest in goede staat? Ik bedoel: geen bladeren los of eruit, niet in geschreven, niet vergeeld, geen water op geweest enzovoort?

beuh hangt ervanaf. Zijn in zeer goede staat vor te lezen maar weet niet of een echte verzamelaar ze wil hebben. Echt wit zijn de bladen niet. Ik heb de meeste zelf in twedehands boekenwilnkeltje gehaald. maar niet in getekend normaalgezien,geen scheuren enzo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan