Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rockmanager zei:neen ^^

koffiekan zei:Jammer, maar kga toch eens nadenken. Dan begin ik maar rechsthandig te spelen e![]()
Spector zei:Srry voor den offtopic: Indien je nog nooit gitaar hebt gespeeld leer je best meteen rechtshandig te spelen ookal is het moeilijk in het begin doe het toch ^^ ik doe het ook zo begin valt wa tegen ma da lukt wel



medionsux zei:foto? locatie?
rockmanager zei:ik woon in heestert, das tegen kortrijk. en een foto heb ik maar kunt ge da via hier uploaden?

medionsux zei:foto? locatie?
medionsux zei:
nja kben nie goed in die dingen :d