DrGenetic
Legacy Member
Hey,
Ik heb nog 2 tickets die ik wegdoe. Voor de 4e juli..waar onze held Neil young menig snaar zal bedwingen. Omdat ik plots moet werken op werchter heb ik ze niet meer nodig.
Ze gaan weg aan de zeer schappelijke prijs van 105 euro (of hoogste bieder).
Ik ben woonachtend te antwerpen niet ver van het centraal station, afhalen is aan te raden.
Groeten,
Mattias
Ik heb nog 2 tickets die ik wegdoe. Voor de 4e juli..waar onze held Neil young menig snaar zal bedwingen. Omdat ik plots moet werken op werchter heb ik ze niet meer nodig.
Ze gaan weg aan de zeer schappelijke prijs van 105 euro (of hoogste bieder).
Ik ben woonachtend te antwerpen niet ver van het centraal station, afhalen is aan te raden.
Groeten,
Mattias