*Springkonijn*
Legacy Member
Ok, ik geef dus 2 tickets weg voor het releaseconcert van het ambum van Headphone in de ABclub deze avond om 21u.
Geïnteresseerden kunnen zich hier melden of mogen een pm sturen...
Indien iemand er iets tegenover wil stellen, mag dat natuurlijk ook altijd. Maar dat hoeft niet.
Om iets voor 3 maak ik de gelukkige bekend.
Veel succes!
Geïnteresseerden kunnen zich hier melden of mogen een pm sturen...
Indien iemand er iets tegenover wil stellen, mag dat natuurlijk ook altijd. Maar dat hoeft niet.
Om iets voor 3 maak ik de gelukkige bekend.
Veel succes!
