Archief - Tamiya subaru impreza 1/10

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hia_da

Legacy Member
Ik verkoop mijn Tamiya wegens dat ik hem niet meer gebruik
De body en stickers hebben al wat schade maar voor de rest is hij nog perfect in orde.

http://s140.photobucket.com/albums/r10/hia_da/?action=view&current=IMG_0077.jpg

http://s140.photobucket.com/albums/r10/hia_da/?action=view&current=IMG_0078.jpg

http://s140.photobucket.com/albums/r10/hia_da/?action=view&current=IMG_0072.jpg

http://s140.photobucket.com/albums/r10/hia_da/?action=view&current=IMG_0082.jpg

Bevat:

- Auto: zit technigold motor in en elektronische snelheidsregelaar
- zender robbe tre2
- 1600mah en 3000 mah batterij merk nosram
- xtra ontvanger en servo
- lader: robbe lader3 plus

In totaal heeft dit mij ong. 350 a 400 euro gekost, is nu ong. een 3/4 jaar oud
Bieden vanaf 100 euro zonder lader, 140 met lader (zonder verzendkosten)
meeneemprijs 200€ verzendkosten inbegrepen

nixie

Legacy Member
100 €

wa is de snelheid ongeveer?
is het nen drift of "rally" ?
hoelang gaat de batterij nog mee?
op welk chasis staat hem?
en is hem 4WD?

edit: voorlopig, ben er nog niet uit :)

hia_da

Legacy Member
snelheid schat ik op 35-40km/h (standaard motors), zal dit proberen uit te zoeken
het is een on-road als je dat bedoeld,
batterijen zal ik eens testen maar ik gok op een kleine 20 minuten voor de 3000
zal t ier nog wel editen.
Denk er nog maar eens over :)

nixie

Legacy Member
ja on-road dacht ik wel maar is het de drift versie (betwijfel ik)

nixie

Legacy Member
wat zit er extra bij? dat niet in de doos zat.

die extra batterij servo en ontvanger?

hia_da

Legacy Member
in doos zat wagen en speed controller
apart gekocht: zender(zat ook nog xtra servo bij), 2x batterij

technigold motor die erin zit, ontvanger en servo heb ik nog liggen van een vorige wagen, al wel paar jaar oud maar goed als reserve

t regent hier ,dus batterijen duur test ik morgen

hia_da

Legacy Member
Nixie, ik zit met een probleem.

ik heb em gisteren met testen stuk gereden, tegen de muur geknald met mn wiel en nu is er 1 van de plastic stukjes dat het wiel vasthoud half afgebroken, ik heb dit gelijmt en hij werkt terug maar vind dat ik dit zeker moet melden, ik heb al gehoord erachter in de modelbouwwinkel en zou de nummer moetten doorgeven van het stuk zodat ze het terug kunnen bestellen, Nixie pm me voor hoe we dit gaan oplossen indien je nog steeds interesse hebt, ik kan hem zo verkopen en het stuk achteraf opsturen, ik kan wachten tot ik het stuk binnen heb of ik kan de prijs van het stuk af de verkoopprijs doen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan