DoubleYouIm
Legacy Member
je weet wel ;de befaamde Monster beetle uitgebracht late 80er jaren!
met afstandsbediening en goeie staat ,rijd nog enz...
ook een tamiya TA02 chassis met BMW 318i STW kap erbij met zender en 2 batteryen eventueel pas aangekochte nieuwe lader van HPI erbij!
opladen en rijden maar voor de bmw startbod 125€
en beginbod voor monster beetle 100€ maar daarvoor gaat hij niet uit de deur
is een klassieker de kenners weten het
behoud me het recht ....
mvg
fotos
http://users.edpnet.be/doubleyouim/bmw.jpg
http://users.edpnet.be/doubleyouim/TA 02.jpg
mijn eigen foto
http://users.edpnet.be/doubleyouim/bmwrc318i.jpg
en monster beetle
http://users.edpnet.be/doubleyouim/monster.jpg
http://users.edpnet.be/doubleyouim/mbeetle1.jpg
Double
met afstandsbediening en goeie staat ,rijd nog enz...
ook een tamiya TA02 chassis met BMW 318i STW kap erbij met zender en 2 batteryen eventueel pas aangekochte nieuwe lader van HPI erbij!
opladen en rijden maar voor de bmw startbod 125€
en beginbod voor monster beetle 100€ maar daarvoor gaat hij niet uit de deur

is een klassieker de kenners weten het

behoud me het recht ....
mvg
fotos
http://users.edpnet.be/doubleyouim/bmw.jpg
http://users.edpnet.be/doubleyouim/TA 02.jpg
mijn eigen foto
http://users.edpnet.be/doubleyouim/bmwrc318i.jpg
en monster beetle
http://users.edpnet.be/doubleyouim/monster.jpg
http://users.edpnet.be/doubleyouim/mbeetle1.jpg
Double