Jozefin
Legacy Member
Ik heb hier een BMW helm System 3 Maat 58. Kleur is groen-grijs en past bij elk pak. Hij is in goede staat behalve van binnen is de shuimrubber wat verduurd.
Ik heb de helm wat te klein gekocht wat pas duidelijk werd na 4u rond rijden...
als ik morgen tijd heb post ik wat foto's als er geïntresseerden zijn.
Ik heb de helm wat te klein gekocht wat pas duidelijk werd na 4u rond rijden...
als ik morgen tijd heb post ik wat foto's als er geïntresseerden zijn.