Mr. SLASH
Legacy Member
zoals de titel zegt , verkoop ik mijn bandit 600 van 1996 met 48000km
deze is 25KW en dus geschikt voor het rijbewijs A<25KW
ideaal dus voor de beginnende motor-rijder
voor meer details zie volgende links
http://www.2dehands.be/suzuki-gsf600n-bandit-25kw-44391168.html
http://www.kapaza.be/detail/9679712/
deze worden dus ook buiten het forum verkocht , ik laat het hier wel weten indien verkocht
grtz
Mr. SLASH
deze is 25KW en dus geschikt voor het rijbewijs A<25KW
ideaal dus voor de beginnende motor-rijder
voor meer details zie volgende links
http://www.2dehands.be/suzuki-gsf600n-bandit-25kw-44391168.html
http://www.kapaza.be/detail/9679712/
deze worden dus ook buiten het forum verkocht , ik laat het hier wel weten indien verkocht
grtz
Mr. SLASH
