[Mh]UnderGod
Legacy Member
Hierbij zet ik mijn Suzuki Bandit te koop wegens aankoop auto.
Datum van eerste inschrijving: 19/04/2002
52031 km op de teller
€ 2000 zo meeneem
Voorband en kettingkit dienen vervangen te worden, net nieuwe achterband erop!
€ 2500 met nieuwe voorband en kettingkit
Ideale moto om als eerste "grote" cilinder mee te rijden!
De overgang naar deze moto ging zeer gemakkelijk, en zijn gewicht word je zeer snel gewoon.
Groot voordeel is ook het lage zadel (ik ben zelf niet al te groot).
Wat is er veranders aan de moto? Niet veel! Enkel de voorste pinkers in een "carbon"-look en het achterlicht dat veranderd is geweest door een led-licht met ingebouwde pinkers.
Moto staat hier in de garage, en kan op afspraak komen worden bezien!
Ge moet maar een pm sturen zou je hem willen komen bekijken.
Vragen? shoot!
foto's: http://www.kapaza.be/detail/9816136/
Greetz,
Q
Datum van eerste inschrijving: 19/04/2002
52031 km op de teller
€ 2000 zo meeneem
Voorband en kettingkit dienen vervangen te worden, net nieuwe achterband erop!
€ 2500 met nieuwe voorband en kettingkit
Ideale moto om als eerste "grote" cilinder mee te rijden!
De overgang naar deze moto ging zeer gemakkelijk, en zijn gewicht word je zeer snel gewoon.
Groot voordeel is ook het lage zadel (ik ben zelf niet al te groot).
Wat is er veranders aan de moto? Niet veel! Enkel de voorste pinkers in een "carbon"-look en het achterlicht dat veranderd is geweest door een led-licht met ingebouwde pinkers.
Moto staat hier in de garage, en kan op afspraak komen worden bezien!
Ge moet maar een pm sturen zou je hem willen komen bekijken.
Vragen? shoot!
foto's: http://www.kapaza.be/detail/9816136/
Greetz,
Q
