GiJay
Legacy Member
Al deze kleren gaan weg wegens "expantie" van het lichaam haha. Maar een paar keer aangehad, in perfecte staat en mogen voor spotprijsjes weg.
Kanabeach vest (M) - 25euro
http://gallery.mac.com/jaymelis#100118&bgcolor=black&view=grid
Supreme being Trui (S) - 25 euro
http://gallery.mac.com/jaymelis#100145&bgcolor=black&view=grid
WE (WESC??) Trui (L) - 25 euro
http://gallery.mac.com/jaymelis#100158&bgcolor=black&view=grid
Gravis schoenen (45) - 20 euro
http://gallery.mac.com/jaymelis#100168&view=grid&bgcolor=black&sel=0
Kanabeach vest (M) - 25euro
http://gallery.mac.com/jaymelis#100118&bgcolor=black&view=grid
Supreme being Trui (S) - 25 euro
http://gallery.mac.com/jaymelis#100145&bgcolor=black&view=grid
WE (WESC??) Trui (L) - 25 euro
http://gallery.mac.com/jaymelis#100158&bgcolor=black&view=grid
Gravis schoenen (45) - 20 euro
http://gallery.mac.com/jaymelis#100168&view=grid&bgcolor=black&sel=0
