Archief - sub en versterker

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chemfrog

Legacy Member
het is een alpine V12 MRV-F357 met 4 maal 90W met ingebouwde crossovers en apart subwoofer kanaal van 300W
Een subwoofer in kist van mac audio 300W
http://www.comparestoreprices.co.uk/...f357-5-4-3.asp
hier staat een foto.
Er is een beetje lakbeschading aan de zijkant maar dat spel heeft nooit niet afgezien er is meestal gewoon deftig gebruikt en niet loeihard. Komt uit mijn mini cooper waar ik ongeveer 4000km per jaar met deed dus dat zegt zeker genoeg.Werkt perfect en de prijs is zeker niet te veel, alleen die voedingskabel met de zekering koste al redelijk wat geld want het is geen brol komt uit een goede winkel.

Product MPN
MPN MRV-F357

Key Features
Amplifier Type Multi Channels
Bridgable Bridgable
RMS Power at 4 Ohms 50 W x 4 + Sub
RMS Power at 2 Ohms 60 W x 4 + Sub

Performance
Frequency Response 10 Hz - 50000 Hz
Signal to Noise Ratio 100 dB
THD at Rated RMS Power 0.08 %

Crossover / Equalizer
Bass Boost With Bass Boost
Low - Pass Frequency 50 Hz - 200 Hz
High - Pass Frequency 50 Hz - 200 Hz

Other Features
Input Voltage 11 volt
MOSFET Circuitry Yes

Dimensions
Width 10.25 in.
Depth 15.63 in.
Height 2.38 in.

Minimum100€
meeneem is 125

^MystiQ

Legacy Member
desolation zei:
subwoofer kanaal is blijkbaar wel maar 150W RMS ...

Wat uiteraard overeen stemt met een kanaal van ongeveer 300 W ( dat volledig ter zijde natuurlijk )

Heb je geen foto's trouwens ?

desolation

Legacy Member
Ni echt, 150W = wat hij constant kan leveren, piekvermogen boeit eigenlijk weinig. Normaal geeft ge altijd uw vermogens in RMS op. Niettegenstaande ist wel ne goeie prijs, en heb ik nog steeds interesse :)

chemfrog

Legacy Member
Math'ke zei:
Wat uiteraard overeen stemt met een kanaal van ongeveer 300 W ( dat volledig ter zijde natuurlijk )

Heb je geen foto's trouwens ?

als je me u mail pm zal ik een foto sturen.

chemfrog

Legacy Member
desolation zei:
doet ge dien amp soms los weg ?

Als ik het apart moest verkopen zou het 90€ voor de versterker zijn en 35€ (Meeneem) voor de sub. Maarliever tesamen natuurlijk. 90€ is namelijk een heel goede prijs voor die amp.

Dave
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan