Archief - Strips (o.a. Suske & Wiske, De Rode Ridder etc.)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

j3T

Legacy Member
Heb dus een paar series strips te koop. Ze worden per serie verkocht (dus geen losse albums). Let wel op, de series zijn niet kompleet.
Ze zijn in goeie staat, met hier en daar eentje in wat mindere staat. Tussen de S&W zitten er een paar 1ste drukken (wel rond nummer 200), en bij de Kiekeboes een paar in zwart-wit. Robert & Bertrand zijn in extreem goeie staat, en zijn waarschijnlijk allen 1ste drukken.
Die van de rode ridder eveneens, en ongeveer de eerste helft is nog de blauwe kaft in wit-zwart. Album 2 is wel de kaft kwijt.

'K heb geen idee wat dit nog waard is, dus doe een bod zou'k zo zeggen :)
Ik behoud mij het recht om niet te verkopen als ik een bod te laag vind, en ze gaan waarschijnlijk ook op Kapaza geplaatst worden.

Als er een streepke (-) tussen de nummers staat, dan wilt dat zeggen dat alle nummers tussen die 2 cijfers aanwezig zijn.

Jommeke

Jommekes winteralbum
Met Jommeke rond de kerstboom
Jommekes reuzekerst
Jommekes zomerfeest
Zomerpret met Jommeke
En de volgende normale albums; 3, 4, 10, 11, 13, 15, 16, 26, 30, 37, 38, 43, 45, 46, 49, 50, 56, 57, 58, 60, 61, 63, 68, 73, 74, 80, 82, 83, 84, 88, 89, 91, 94, 95, 109, 115, 119, 124, 128, 132, 137, 138, 145, 150, 151, 153, 154, 155, 156, 159, 160, 162, 164, 169, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 185, 186, 187, 188, 189, 191, 194, 196, 197, 200, 204

Urbanus

Kiekebanus, 4, 6, 9, 19, 27, 52, 54, 56, 59, 60, 61, 64, 67, 73

Kiekeboe

Familiestripboek x 6 (verschillende)
En de volgende normale albums; 1-10, 12-15, 17-69, 71-75, 77, 78, 80

Suske & Wiske
14 familiestripboeken
Ongenummerde albums: Het onbekende eiland, Parel in de lotusbloem, De witte gems, De blije broodeters.
1 collectie album (harde kaft) met 4 verhalen er in; Het Spaanse spook, De gladde glipper, De lachende wolf, De poppenpakker
Volgende Plus albums (opgepast, volgt niet de nummering van de normale albums); 1, 2, 3, 4, 5, 7, 9, 11-17, 19-23, 109
Volgende normale albums; 68-71, 73-86, 88, 89, 91-97, 99-108, 110, 111, 112, 115, 116, 118, 122, 125-132, 134-148, 150-152, 154, 156, 157, 159, 169, 174, 177-191, 193-195, 197-213, 215-232, 234-257, 259, 261

Robert & Bertrand

1-79, 81-85, 88

De Rode Ridder

1-139, 141-170, 172-180, 182, 189

doolby

Legacy Member
Mag ik eens bij u thuis passeren om deze te strips te kunnen aanschouwen ?

AzZ_KiKr

Legacy Member
richtprijs voor de rode ridders en robert | bertrand?

heb ook niet echt idee wat het allemaal waard is...

j3T

Legacy Member
Geen idee, maar ik zie op andere veilingsites prijzen voor de Rode Ridder en Robert & Bertrand gaande van 2€ per strip tot... duurder :)
De Rode Ridder en Robert & Bertrand hebben trouwens wel een naam op de kaft staan, is me net opgevallen.

'K heb trouwens een paar foto's gemaakt, geeft u toch al een kleine indruk van de staat.

http://users.pandora.be/j3T/FS/Strips/

Roeben

Legacy Member
Wat had je in gedachte voor Rode Ridder, Jommeke en de Kiekeboe's samen?

j3T

Legacy Member
doolby zei:
Op alle strips van Robert & Bertrand een naam op de cover ?

Zijn er uit mijn vader zijne kindertijd, en op de meeste strips staat zijn naam opgeschreven :)

Desert zei:
voor de rode ridders in kleur bodje van 50 cent per strip

Zou ze liefst compleet per serie zien gaan, en 50c per stuk vind'k iets te weinig.

Desert

Legacy Member
op allemaal dan een bod van 50 cent per stuk (de rode ridders he)

edit dienen naam derop hoe groot in balpen ? hebde foto ? want da maakt ze enorm weinig waard

j3T

Legacy Member
Desert zei:
op allemaal dan een bod van 50 cent per stuk (de rode ridders he)

edit dienen naam derop hoe groot in balpen ? hebde foto ? want da maakt ze enorm weinig waard

In normaal handschrift, naast de titel. Kan zijn dat ze dan weinig waard zijn, maar 50c vind'k nog steeds te weinig, toch als'k aanbiedingen op andere veilingsites bekijk.

Roeben zei:
Wat had je in gedachte voor Rode Ridder, Jommeke en de Kiekeboe's samen?

Geen idee. 'T zijn 334 strips, dus doe mij een deftig bod zou'k zo zeggen :)

Roeben

Legacy Member
op welke strips staan er nu eigenlijk namen genoteerd? (alvorens een bod te overwegen)

j3T

Legacy Member
De Rode Ridder en Robert & Bertrand, maar niet op allemaal. En hier en daar eentje tussen de andere, maar 't zijn natuurlijk geen nieuwe he. Sommige heb ik namelijk zelf 2dehands gekocht. Wat niet wil zeggen dat ik ze voor een appel en een ei ga weggeven.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan