Archief - Skateboard voor de profs-> In goede staat!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

lizzardking

Legacy Member

depaepkevin.be

Legacy Member
Ik geef die plank nog een paar ollies en ze is eraan.
Reden hiervoor: plank is aan het barsten aan de tail.:oink:(nutteloos)

=Wil Topic niet verpesten,maar uw prijs ligt behoorlijk hoog=

Dont sell junk for that price

Skyscraper

Legacy Member
depaepkevin.be zei:
Ik geef die plank nog een paar ollies en ze is eraan.
Reden hiervoor: plank is aan het barsten aan de tail.:oink:(nutteloos)

=Wil Topic niet verpesten,maar uw prijs ligt behoorlijk hoog=

Dont sell junk for that price

& waar ziet gij dat? =/

g0rg0r0th

Legacy Member
depaepkevin.be zei:
Ik geef die plank nog een paar ollies en ze is eraan.
Reden hiervoor: plank is aan het barsten aan de tail.:oink:(nutteloos)

=Wil Topic niet verpesten,maar uw prijs ligt behoorlijk hoog=

Dont sell junk for that price

Da kan je niet zien op de foto's :)

Maar toch wel een hoge prijs voor zoon deck van onbekend merk met onbekende assen...

Spector

Legacy Member
g0rg0r0th zei:
Da kan je niet zien op de foto's :)

Maar toch wel een hoge prijs voor zoon deck van onbekend merk met onbekende assen...

merk board kan ik nu nog geloven dat sommige mensen dat niet kennen...maar tensor assen niet kenne :o!
Op nen foto kunde da nie zien en op u plank zelf kunt ge ook nie zien dat ze zal breken de barsten vormen zich namelijk onder uw grip :)

The Architect

Legacy Member
g0rg0r0th zei:
Da kan je niet zien op de foto's :)

Maar toch wel een hoge prijs voor zoon deck van onbekend merk met onbekende assen...

Onbekende assen? Tensor is een van de top brands van assen man! Zeg dan gewoon niets als je er ook niets vanaf weet.

Deck ziet er nog goed uit, maar ik vrees er wel voor dat je het nog voor die prijs zal kunnen verkopen.

Anyways, good luck, fellow ex-skater :lol:

Free up :)

lizzardking

Legacy Member
prijs ligt hoog? koop es een deck appart? had deze week in parijs een hawk gezien die 70€ kost.

Tja en als jullie denken dat het deck aan de knoppen dan koop ge maar een nieuw deck.
Kheb het pas 1 jaar gebruikt en nooit grinds mee gedaan enkel een paar vrienden van me.
Deck had dezelfde prijs als van nen blind en andere, en is aangekocht in skatewinkel in roeselare.

Zal de prijs dan verlagen naar 100€ want moet de deur uit.

The Architect

Legacy Member
lizzardking zei:
prijs ligt hoog? koop es een deck appart? had deze week in parijs een hawk gezien die 70€ kost.

Tja en als jullie denken dat het deck aan de knoppen dan koop ge maar een nieuw deck.
Kheb het pas 1 jaar gebruikt en nooit grinds mee gedaan enkel een paar vrienden van me.
Deck had dezelfde prijs als van nen blind en andere, en is aangekocht in skatewinkel in roeselare.

Zal de prijs dan verlagen naar 100€ want moet de deur uit.

Ja een nieuw deck kost 70-8 euro, maar dit is een jaar gebruikt, kan dus nooit voor zo'n prijs verkocht worden. Kan maar max. 30 euro voor gevraagt worden ofzo. Ik denk dat je te veel verwacht. Maarja, als je geluk hebt koopt iemand het toch.

Free up.

iTzStevee

Legacy Member
lizzardking zei:
deze week in parijs een hawk gezien die 70€ kost.


Hawk vergelijke mee uwen jaar-oude "BluePrint" ? :lol: komaan..
prijs ligt te hoog, free up

g0rg0r0th

Legacy Member
The Architect zei:
Onbekende assen? Tensor is een van de top brands van assen man! Zeg dan gewoon niets als je er ook niets vanaf weet.

Deck ziet er nog goed uit, maar ik vrees er wel voor dat je het nog voor die prijs zal kunnen verkopen.

Anyways, good luck, fellow ex-skater :lol:

Free up :)

heb jaren geskate, nooit van tensor gehoord, altijd venture venture venture

#adelaar

Legacy Member
g0rg0r0th zei:
heb jaren geskate, nooit van tensor gehoord, altijd venture venture venture

venture waren de goedkoopste de ze hier hadden voor 50€
dan had je destructo's , tensors , grindkings , thunders..



tensors zijn toch wel zeer goeie assen waarmee ook rodney mullen skate etc :).

/free up xD

BE_Dark Mugge

Legacy Member
The Architect zei:
Ja een nieuw deck kost 70-8 euro, maar dit is een jaar gebruikt, kan dus nooit voor zo'n prijs verkocht worden. Kan maar max. 30 euro voor gevraagt worden ofzo. Ik denk dat je te veel verwacht. Maarja, als je geluk hebt koopt iemand het toch.

Free up.

een torture kost maar 55€ :p en zijn dan nog de beste vind ik. die assen zien er nog redelijk nieuw uit, maar deck is zoals al gezegd aan het barsten, kdenk dat je hiervoor toch maar een 60€ meer voor zal krijgen :offtopic:

Foryow

Legacy Member
Mja, decks tweedehands = ferm verlies
Alhoewel soms nog vrienden er wat voor willen geven die redelijk is
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan