Woutervh98
Legacy Member
Hierbij verkoop ik mijn skateboard aangezien ik de interesse een beetje verloren ben en ook geen tijd meer ga hebben volgend jaar, ik heb er een drietal keer op gestaan en het is nog zo goed als nieuw.
Het gaat hier om:
Een baker deck 8inch http://http://www.skatedeluxe.de/en/baker-stacked-logo-floral-8-deck-black_p73983
Independent trucks
Reds bearrings
Bones wielen
Heeft in totaal 200 gekost. Liefst alles in een keer Weg.
Ik zal vanavond een foto posten.
Af te halen in de buurt van Ternat
Het gaat hier om:
Een baker deck 8inch http://http://www.skatedeluxe.de/en/baker-stacked-logo-floral-8-deck-black_p73983
Independent trucks
Reds bearrings
Bones wielen
Heeft in totaal 200 gekost. Liefst alles in een keer Weg.
Ik zal vanavond een foto posten.
Af te halen in de buurt van Ternat